Ihan uusia vauvahaaveita

  • Viestiketjun aloittaja Pauliina35
  • Ensimmäinen viesti
elliisa
Heip!
Sainpas minäkin lähetettyä Ms. FG:lle viestin.
Nyt vain oottelemaan :)

Mies äsken ihan vaan muina miehinä käppäili toisesta huoneesta tähän ja tuumas, että hän toivoo että oltaisiin raskaana.
Musta se oli aika söpöä, hän kun on tainnut ennemminkin olla se "hillitsevä" voima tässä mun vauvakuumeilussa. Mäkin toivon niiiiin kovin, vielä pitäsi noin viikko jaksaa ootella...
 
Hanna26
Voi Elliisa, onpa kiva kuulla! :) Miehet taitaa vaan vaatia vähän enemmän kypsyttelyaikaa, mutta on ne kyllä ihania sitten kun saavat "oikean" vaihteen päälle! Odotellaan peukut pystyssä!
 
Ms. Feelgood
Nonniin, tassa olis vahan valiaikatietoja kerhon tilanteesta. En epaile vaarinkaytoksia, mutta tarkistakaa kukin, etta oma tilanteenne pitaa paikkansa.
Eli kerhoon on lahetetty talla hetkella 5 hakemusta, jotka olen hyvaksynyt. Salasanaa ovat kysyneet (X=hyvaksytty jasen):
Pauliina35 X
Flox X
Haaveileva Pu
Elliisa X
Hanna26 X
Papunen84 X
Liinuska81
Alice76
Lenaki

Lahettakaas loputkin niita salasanapyyntoja ja jasenanomuksia, niin saadaan keskustelut kayntiin. Ohjeet loytyy parilta viimeiselta sivulta mun viesteista.
 
Ms. Feelgood
Olin jo niin malttamaton, etta menin ja aloitin keskustelun kerhossa. Kaikki eivat viela ole jasenina, mutta kiirehtikaa! Taallakin voi toki viela kirjoittaa, varmaankin kaikki silmailevat tata edelleen.
 
Pre
Täällä on palattu reissusta ja evakosta ikunaremontin vuoksi joka ei ole sujunut niin kuin sovittiin... Laitoin minäkin Ms. FG:eelle postia jo aiemmin. Palailen myöhemmin asiaan kun olen saanut luettua kaikki reissun aikana kirjoitetut jutut. Huomenna suuntaamme Poriin jazz- tunnelmiin...
 
Pre
YK10... Ei oo kauheen hyvät fiilikset...ja eilen illalla kaverit joiden kanssa jazzeille suuntaamme ilmoittivat molemmat olevansa raskaana. Voi ......ti, kivahan se on mutta nyt ei jaksa...
 
Alice ei kirj.
Heippa

Voi Pre, tiedän miltä tuntuu kun kaverit ympärillä raskautuu. Mitä jos kaikki siirtyisitte tuonne kaksplussan puolelle. Itse olen siirtynyt sinne kirjoittelemaan, toki käyn välillä täälläkin vilkuilemessa. Onkohan Tinttinen muistanut rekisteröityä?

alice
 
Pope+
Heip!
Sain reskisteröityä itseni kaks plussan sivuille, mutta en löydä sitä oikeaa "ruokaohjetta"... Apuaaa.... Yritän vielä etsiä ja löytää sinut Ms. Feelgood. Oon tuota ohjettasi lukenut, mutta ei vaan nyt onnisty ymmärtämään mistä löydän sinut...
 
Pope+
Viime komento takaisin. Nyt sain viestin lähtemään. Jostain syystä mulle ilmestyi vain kaksi viestiä ko. ruokaketjusta, eikä ollenkaan MS. FG:n nimimerkkiä. Kone tökkii siis pahasti. Nyt odotan innolla hyväksyntää kerhoon. Saatte kuulla pitkät tarina reissusta! :=) Olen siis palannut.
 
Talitinttinen,
Hellurei!

Olipas tänne tullut luettavaa! Eli nyt on palattu mökiltä ja olen taas linjojen ulottuvissa. Loma oli rentouttava ja oli ihanaa rentoilla kaks viikkoa.

Onnittelut pojasta Pauliinalle! Ja ihana oli lukea muidenkin hyviä ultrakuulumisia. Tädistä pahoittelut niille kenene luo se on taas ennättänyt. Itse liityn tädin kanssa painivien joukkoon, eli toissapäivänä se kurja meillekkin taas tuli.

Kävin kans rekisteröitymässä sinne kaksplussaan. Kiitos Ms. fg:lle kun kerhon perustit! Laitan sulle viestiä siellä ja katsotaan saanko hakemuksen lähetettyä. On tuo sivusto mulle ihan uus.

Olipas mukava kuulla teistä näin pitkän tauon jälkeen. Tuli jo vähän ikävä teitä mun virtuaaliystäviä!
 

Yhteistyössä