Ihan uusia vauvahaaveita

  • Viestiketjun aloittaja Pauliina35
  • Ensimmäinen viesti
Liinuska81
Alkuperäinen kirjoittaja Pre:
YK10... Ei oo kauheen hyvät fiilikset...ja eilen illalla kaverit joiden kanssa jazzeille suuntaamme ilmoittivat molemmat olevansa raskaana. Voi ......ti, kivahan se on mutta nyt ei jaksa...
Äsh, tosi isot pahoittelut tädistä! :(
Voi että kuulostaa inhottavalta tilanteelta... Tietääkö molemmat kaverit että teillä on yritys päällä? Miten niitä uutisia alkaakin aina silloin tulemaan ovista ja ikkunoista kun niitä vähiten haluais saada... *tsemppihalaus*

 
Pauliina35
Ms. Feelgood on kesälomilla, joten saattaa kestää vähän aikaa, ennen kuin saat salasanan. En tiedä sitä systeemiä, mutta kukaan muu meistä ei varmaan voi sitä sulle antaa, kun Ms. Feelgoodin ketjun perustajana pitää kuitenkin hyväksyä sinut joukkoon.
Mutta eiköhän se Ms. Feelgood käy kuitenkin tässä ihan lähipäivinä postiaan kurkkaamassa.
 
Missy80
Hei naiset,

Taytyi ihan kiittaa teita parhaasta vauvajahkailu ja –jannailyketjusta minka ikina oon lukenut! Vauvakuume taallakin nostaa paataan, mutta en ole oikein tunnistanut itseani muista keskusteluista asiaa sivuavilta palstoilta… Olen myos kolmekymppinen, en mitenkaan “aina ole tiennyt etta haluan lapsia”, vielakin lapsen tuoma vastuu pelottaa. Mutta toisaalta nyt kun lopultakin olen loytanyt miehen jonka kanssa naimisiin asti ollaan uskallettu, ollaan asiasta puhuttu hanen kanssaan ja tuumattu etta kyllahan me perhe halutaan. Siis ihan lapsiperhe. Ja mielellaan kaksi tai kolmekin ipanaa. Eli kai se jossain vaiheessa pitaisi alkaa tuumasta toimeen kun ei me taman nuoremmiksikaan tasta tulla.

Loysin taman teidan ketjunne vasta muutama paiva sitten ja luin lavitse KOKONAAN. Aika janna pikakelaus teidan kaikkien viime vuodesta, ensimmaisista haaveluista tositoimiin ja pian jo ihan vauvoiksi asti. Outo olo kun tuntuu, etta ihan vieraita ihmisia oppi sita kautta tuntemaan varsin intiimisti. Tama oli vahan kuin joku tosi-tv –sarja.

Etenkin Ms. Feelgoodin kirjoitukset kolahtivat, asustelen itsekin pysyvaisluontoisesti ulkomailla. En usko, etta maa on sama, mutta aitiysasioiden jarjestely kuulostaa samankaltaiselta (mm. aitiysloma, laakarit yms).

Harmi jos nyt katoatte taalta kokonaan sinne klubin puolelle, olisi ollut mielenkiintoista seurata miten tilanteenne kehittyvat samalla kun tassa itse mietin hieman samoja asioita kuin te tassa ketjussa. Olen kylla yli vuoden teidan aikatauluistanne jaljessa, silla olen vasta ihan viime aikoina alkanut itse tosissaan miettimaan ja kuumeilemaan ja mieheni viime keskustelujen mukaan haluaisi odottaa yrityksen aloittamista viela ainakin vuoden… taloussyista. :( Voihan hanta yrittaa pehmitella, mutta kun toisaalta jarkisyyt on jarkisyita, han itse on talla hetkella vain osa-aikatoissa eika taysaikaisuudesta ole ainakaan viela mitaan tietoa. Yhden ihmisen palkalla voisi lapsiperheen elama vetaa vahan tiukille. Muttamutta…
 
Talitinttinen,
Hei Laureli!!! Toivottavasti Ms. Feelgood pääsee pian koneen ääreen piipahtamaan lomailuiltaan ja saat tunnukset ja jäsenyyden tuonne klubiin! Ei me olla sinua unohdettu lehdelle soittelemaan!

Missyllä on ollut melkoinen lukeminen meidän jutuissa! On tää ketju sen verran pitkä. Ja kiitos kohteliaisuudesta, minusta kans me ollaan ylivoimaisesti paras vauvahaaveketju, jota olen lukenut! ;) Se on tosiaan jännä, kuinka ventovieraat ihmiset muuttuu täällä läheisiksi vaikkei heille olekaan kasvoja.
 
Talitinttinen,
Voi niin, sulla ei ole enää pitkä matka! Millos se sun LA oli? Sitä ei tuossa ketjulaisten listassa näkynyt.

Innolla odotellaan, että pääset sisään tuonne klubiin! Pitkästä aikaa kiva kuulla miten menee ja kesälomakuulumisia samoin!
 

Yhteistyössä