ihana 3v.. tuli itkien ala huuli väpättäen mun luo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitykkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitykkä

Vieras
eka ala huuli väpätti sit kauhee huuto..

kysyin et mikäs nyt itkettää.. ni poika sano et isi kiusaa.. no mitäs isi teki ni poika vastas et käski siivoomaan =)

näin rankkaa se on..

Alkuperäinen kirjoittaja Melba:
Muuten ihana kirjoitus mutta eikö tosiaankaan järki sano että alahuuli on yhdyssana? Alahuuli on 1 asia, ei suinkaan kaksi erillistä, eikö vain?

No kuitenkin kaikki varmaan ymmärtää, että alahuulesta oli kyse..

Se on pienellä rankkaa, kun isi noin kiusaa :D Söpöä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja jjj:
Muuten ihana kirjoitus mutta eikö tosiaankaan järki sano että alahuuli on yhdyssana? Alahuuli on 1 asia, ei suinkaan kaksi erillistä, eikö vain?

On sinullakin murheet.

Ei se murhe ole, mutta välillä ihmetyttää miten vaikeaa noi yhdyssanat joillekin on. Eikö sitä sitten tajua että alahuuli on 1 sana? Tai vaikka jos kirjoittaa erikseen lenkki makkara. >Heh, no eipä ole mun murhe, siirryn seuraaviin kirjoituksiin. Moikka!

eikös muuten oma järkesi sanonut,että ensimmäisessä lauseessasi sanan "kirjoitus" jälkeen kuuluu tulla pilkku...samoin sanan "sano" jälkeen...eikö vain?

mokoma nipo. =/ vedä pipoa vielä vähän kireemmälle.

Alkuperäinen kirjoittaja jipsi:

eikös muuten oma järkesi sanonut,että ensimmäisessä lauseessasi sanan "kirjoitus" jälkeen kuuluu tulla pilkku...samoin sanan "sano" jälkeen...eikö vain?

hehheh, aika paha...

Alkuperäinen kirjoittaja jipsi:

asiaa!!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja 3v:n äiti kans:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pahoittelut etten osaa kirjoittaa ala huulea oikein.. ( ihan tarkotuksella jätin välin nyt ettävarmasti joku ärsyyntyy)...

:D

On ne isot pienet murheet noilla pienillä isoilla pojilla :heart:

=) =) =)
mut aikansa huus ni kyllä se vähän meni veljeään auttaan...siis tosi vähän..

Meillä herra 3 vee kieltäytyi yhtenä päivänä tulemasta päivällispöytään. Minä siihen, että selvä, ole syömättä, mä menen ainakin. Sain ruoan lautaselle, kun isänsä tuli töistä. Isä kysyi pojalta, että mites on päivä mennyt, niin poika totesi, että "äiti on kohdellut minua kaltoin, ei oo antanut ruokaa koko päivänä. Itse vaan syö munkin ruoat" ja päästi kans sydäntäsärkevän parun. Mä siihen, että just, näinhän se homma etenee :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Meillä herra 3 vee kieltäytyi yhtenä päivänä tulemasta päivällispöytään. Minä siihen, että selvä, ole syömättä, mä menen ainakin. Sain ruoan lautaselle, kun isänsä tuli töistä. Isä kysyi pojalta, että mites on päivä mennyt, niin poika totesi, että "äiti on kohdellut minua kaltoin, ei oo antanut ruokaa koko päivänä. Itse vaan syö munkin ruoat" ja päästi kans sydäntäsärkevän parun. Mä siihen, että just, näinhän se homma etenee :D.

heh.. =)

mein poika on kyl kans niin tramaattinen aina että..

ja sitten kun tää mun pikku vauva aina lutusesti kattoo isoilla silmillään ja kysyy saanko maistaa (jos mä syön karkkia,jätskiä ym tyyliin käsi mun karkkipussissa..äiti saanhan maistaa ja odottaa käsi yhä pussissa mitä sanon..jos sanon ei ottaa pois mut vähän ajan päästä tulee taas kyseleen maistiaisia =)