"ihana" aamu kahdestaan miehen kanssa!! paitsi että miehen isä ei voinut odottaa mutta minä voin!! vitutt##aa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
rakasteltiin, mies lähti vain käymään vessas ja tule sit takas. no isukki oli pistänyt viestin että soita ku heräät, mies soitti heti ku viestin luki! ja minä odottelin miestä makkarissa(meillä on pitkästä aikaan lapsi vapaata aikaa kahdestaa, huomisaamuun saakka) ja minä sain jäädä odottamaan. mutta miehen isä ei voinut joutua odottaa niin että oltais vietetty rauhassa kahdestaan keskeytyksettä vielä jonkun aikaa edes!

mikä vitt# siinä on että isä on tärkeämpi? mä nyt sitten itken täällä koneella yksin,ja mies makaa sängyssä(varmaankin nukkuu jo taas) kun lähdin sieltä pois en vaan kestänyt sen kosketusta kun pyörittelen mielessäni että miksi se olen minä joka voi miehen mielestä odottaa.

(en ehkä normaali tilassa ihan itkisi mutta tää raskaus tekee miut hirmuherkäksi, jotenkin kaipais varmuutta ja sitten tälläset asiat vie sitä, siis eka lapsi ei ole minun ja tämän miehen yhteinen, ja kun exäl oli äiti 1sijalla niin vähän pelottaa että samat kuviot toistuu taas). =(

-kiitos jos jaksoit lukea

tyhmää. mistäs sitä tietää kuinka tärkeetä asiaa sillä isällä olis ollut. ei ainakaan ollut soitellut vaan viisaana lähettänyt viestiä. vähän joustoo,ei miehet nyt kuitenkaan ymmärrä tuollaisia asioita,eikä kyllä mun mielestä tuossa mitään väärää ole. jos kerta jo naitu on nii ei siinä tarvii senjälkeen heti maate jäädä. mutta joo,ehkä raskaana on hormonit niin sekaisin.

jos mun isä ois laittanut tuommoisen viestin, niin mä oisin soittanut kans sille heti. vanha ihminen, mistä sitä tietää mikä hätä sillä on. sit sen puhelun jälkeen oisin varmaan taas mennyt panemaan miehen kanssa! :)

no en varmaan mene kun ei tolle miehenkuvatukselle ollut edes mitään merkitystä sillä että pahoitin mieleni!! no ei sillä sen isällä voinut olla hengenhätää,muutenhan se olisi soittanut niin kauan että olis saanut miehen kiinni!

ja toisekseen, en mä ole niin napanuoralla vanhemmissani kiinni etteikö ne voisi odottaa tuntia paria jonkun tärkeämmän asian takia! voi kuulostaa teistä pikkujutulta,mutta oikeesti jos tälläsiä pikkujuttuja tulee koko ajan niin sitten se on oikeesti soronoo. mä haluan aikuisen miehen enkä kakaraa joka roikkuu isin helmassa.

no miehen isä ei ole vanha! joten eipä voi vedota siihenkään. oikeesti kyllä musta se kuukauden ainoa pitkä aamu ku nsaadaan olla kahdestaan kuuluu viettää lkahdestaan,ja irti puhelimesta.

-ainoa kelle mä olisin soittanut/vastannut olisi ollut se henkilö kellä lapsi on hoidossa(ihan vaan jos olis sattunut jotain),mutta en todellakaan olis isille alkanut soittaa. mutta nauttikaa te lauantai päivän jatkosta. mäalan soittelee kavereille,niin saa oikeesti sellasta seuraa ketkä on aidosti läsnä! eikä niinku tuo mies.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no en varmaan mene kun ei tolle miehenkuvatukselle ollut edes mitään merkitystä sillä että pahoitin mieleni!! no ei sillä sen isällä voinut olla hengenhätää,muutenhan se olisi soittanut niin kauan että olis saanut miehen kiinni!

ja toisekseen, en mä ole niin napanuoralla vanhemmissani kiinni etteikö ne voisi odottaa tuntia paria jonkun tärkeämmän asian takia! voi kuulostaa teistä pikkujutulta,mutta oikeesti jos tälläsiä pikkujuttuja tulee koko ajan niin sitten se on oikeesti soronoo. mä haluan aikuisen miehen enkä kakaraa joka roikkuu isin helmassa.

Kuule se oot sinä joka teidän huushollissa on kakara ja voi olla ettei miehes jaksa kauaa tollasta kakaraa

Alkuperäinen kirjoittaja näin ajattelinkin:
no niin, ap tässä paljastikin jo kuka heidän perheessään on se keskenkasvuinen kakara. sympatiani ap:n miehelle!

Mustasukkainen ja keskenkasvuinen minäminä-prinsessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Akkamaista:
On se jännää miten jotkut muijat sekoaa raskauden aikana... hyvä syyttää aina niitä hormoneja, hah.

Se on niin mukavaa pistää jonkun muun syyksi asiat, kuin ottaa ihan itse vastuu onnellisuudestaan ja tyytyväisyydestään. Mies, hormonit, miehen isä, you name it...

mä luulin et miehes oli painunu käymää isänsä luona, mutta että soitti.. :o parempi kai seki ku et ukko olis loppupäivän miettiny et mitähän asiaa sillä mahto olla. nyt on kyllä hormonit sekasin ja pahasti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Maailma kaatuu pienestäkin?:
On se jännää miten jotkut muijat sekoaa raskauden aikana... hyvä syyttää aina niitä hormoneja, hah.

Se on niin mukavaa pistää jonkun muun syyksi asiat, kuin ottaa ihan itse vastuu onnellisuudestaan ja tyytyväisyydestään. Mies, hormonit, miehen isä, you name it...

Ja miehen vaan pitää ottaa raskautetulta vaimolta kaikki sonta niskaan mitä tulee.Kun se nyt vaan johtuu niistä hormoneista...Ei kai sitä hullu kuitenkaan tarvitse olla ja normaali järki luulisi toimivan vaikka kuinka on hormoonit sekaisin!

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Maailma kaatuu pienestäkin?:

Ja miehen vaan pitää ottaa raskautetulta vaimolta kaikki sonta niskaan mitä tulee.Kun se nyt vaan johtuu niistä hormoneista...Ei kai sitä hullu kuitenkaan tarvitse olla ja normaali järki luulisi toimivan vaikka kuinka on hormoonit sekaisin!

Minäminäminääää! Ja jos ei mene juuri kuten prinsessa haluaa, niin polkee sitten maata "loukattuna". Siperia opettanee?

Yhteistyössä