Ihana haalari!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsu 08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä tää on kivempi:

file_21_209.jpg

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";21972505]Ennenkuin tilaat niin etippä ketju kyseisestä firmasta joka täällä pyörii[/QUOTE]

Minäkin suosittelen hankkimaan haalarin muualta kuin ko.firmasta.

[QUOTE="vieras";21972539]Minäkin suosittelen hankkimaan haalarin muualta kuin ko.firmasta.[/QUOTE]

No kertokaas ny tiivistetysti,mikä firmassa vialla??:O
Onhan noita onneksi muissakin paikoissa myynnissä.

Mä tilasin 1,5-vuotiaalle tuon Fine Rosen :) Minymon viimevuotinen ruusuhaalari oli IHANA, olisin ostanut sellaisen huutiksesta mutta porukka huusi sen hinnan taivaisiin, en mä nyt käytetystä haalarista ala uuden hintaa maksamaan. Harmi, ettei tänä vuonna tullut mitään niin häkellyttävän somaa, mulle tuli niistä ruusuista Tove Janssonin muumimaalaukset mieleen :)

[QUOTE="vieras";21972672]Sain odottaa kyseisestä firmasta tilaustani 3 kuukautta ja kun vihdoin tuli niin väärä tuote ja sain tapella aikalailla että sain rahani takaisin ja asiakaspalvelu oli ala arvoista.[/QUOTE]

Ja sata muuta samanlaista kertomusta

No kertokaas ny tiivistetysti,mikä firmassa vialla??:O
Onhan noita onneksi muissakin paikoissa myynnissä.

http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...-hittoa-tilasin-tuolta-sisukas-net-vaatteita/

Vanha aloitus mutta taitaa tyyli jatkua edelleen samanlaisena. Itse tilasin tuolta kerran ja oli suhteellisen pitkä toimitusaika (3 viikkoa) eikä tullut sähköpostiin mitään lähetyksen seurantakoodia tai infoa tilauksen statuksen muuttumisesta.

[QUOTE="vieras";21972624]Mä tilasin 1,5-vuotiaalle tuon Fine Rosen :) Minymon viimevuotinen ruusuhaalari oli IHANA, olisin ostanut sellaisen huutiksesta mutta porukka huusi sen hinnan taivaisiin, en mä nyt käytetystä haalarista ala uuden hintaa maksamaan. Harmi, ettei tänä vuonna tullut mitään niin häkellyttävän somaa, mulle tuli niistä ruusuista Tove Janssonin muumimaalaukset mieleen :)[/QUOTE]

Hei,minkä kokoisen haalarin otit? Meillä 2v4kk ja noin 91cm pitkä,niin 92cm ajattelin. Onkohan joulun jälkeen pieni:confused:

Yhteistyössä