Ihana ilta pojilla ollut tänään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Esikoinen ja kakkonen olivat mummolan korvessa(iso suo-alue, suuren metsän keskellä Veikkolassa) softaamassa ihan vähän aikaa sitten(soittivat tohkeissaan).

Pojat olivat maastopuvuissaan ja aseiden kanssa hipsineet pienen lammikon reunamilla ja etsineet toisiaan(tietty, kun sodasta on kyse). Molemmat olivat nähneet valtavan kauniin metsäpeuran puolisoineen, pojat olivat nousseet pusikosta yhtäaikaa lammen molemmilta puolilta ja vain tuijottaneet peuroja.

Muutaman minuutin kesti tuo kaunis hetki, esikoinen ei edes uskaltanut kaivaa kännykkää esiin, että kuvan olisi saanut. Olis tullut kaunis kuva, kuunpuolikas heijastui lammen pintaan ja kakkonen toisella puolella 'sotilaana' pusikon varjoissa kivääri olalla.

Niin ja pojat käyttävät muuten biokuulia, ei muovisia hömppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja en voi ymmärtää:
mitä järkeä on tuossa "leikissä". tappamisessa. ällöttää miehenpuolet jotka tuota tekevät.

Olen useastikin kertonut täällä, että olemme aika militaristinen perhe. Tuo harrastus toisaalta pojilla on kuntoa nostattava, kurinalainen ja erittäin hyvä sosiaalinen tapa.
Lisäksi siinä saa jopa oleilla kauniissa luonnossamme, oppii siitä ja osaa siellä liikkua/elää. Suosittelen.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
mitä järkeä on tuossa "leikissä". tappamisessa. ällöttää miehenpuolet jotka tuota tekevät.

Olen useastikin kertonut täällä, että olemme aika militaristinen perhe. Tuo harrastus toisaalta pojilla on kuntoa nostattava, kurinalainen ja erittäin hyvä sosiaalinen tapa.
Lisäksi siinä saa jopa oleilla kauniissa luonnossamme, oppii siitä ja osaa siellä liikkua/elää. Suosittelen.

Tuhon ei voi lisätä mitään...
Vaikka meillä nyt ei mikään militaarinen perhe olekkaan.
:)

Alkuperäinen kirjoittaja Uska:

Sitä paitsi uskallan väittää jopa vielä, että noista 'sotilaallisista' taidoista on hyötyä tulevaisuudessa. Niin on myös noista luonnossa olemisenkin taidoista. Itse olen käynyt partiota ihan teini-ikään saakka ja kyllä vain on niistäkin taidoista nyt aikuisenakin ollut hyötyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Uska:

Sitä paitsi uskallan väittää jopa vielä, että noista 'sotilaallisista' taidoista on hyötyä tulevaisuudessa. Niin on myös noista luonnossa olemisenkin taidoista. Itse olen käynyt partiota ihan teini-ikään saakka ja kyllä vain on niistäkin taidoista nyt aikuisenakin ollut hyötyä.

Näin tuokin on.
Itse en pitä hanttiin vaikka tyttäreni innostuisi asiasta.
Sanokoot muut mitä tahtoo. :D

Yhteistyössä