Ihana kamala kevät ja autokuume...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Mä en voi tälle mitään..Taas se joka keväinen autokuume iski.. :ashamed: Mä oon nyt onnistunu uskottelee itelleni et tartten ehdottomasti isomman auton kun on vauva tulossa ja kaikkee..Meinasin et laitan ton kiimakuulan myyntiin tän viikon aikana kun oon hakenu siihen eka leiman tänään, mut sit aloin kattelee et noiden hinnat on tullu niin rajusti alas etten mä saa sillä rahalla mitä tuosta sais juurikaan mitää... :'( Ne niistä haaveiluista..Siis oikeestihan mä en ees tartte isompaa autoo, meillä on toisena autona farmari audi mihin mahtuu kyllä koira ja muksu, kulkoo vielä dieselillä niin sillähä me kaikki pitkät matkat kuljetaan..Mut ei...MÄ HALUUN KESÄAUTON..... :headwall: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osta multa Nissan Primera farkku; mä voisin ottaa jo pienemmän auton, kun ei tartte enää rattaita kuskailla. Heh......pikkunen kuume iskenyt minuunki =)

Jos se ois ihan mikä muu tahansa ku nissan niin voisin harkitakkin... :D

Mä en autoista niin välitä, mutta hirvee sisustus- ja siivousvimma iskee aina ku aurinko alkaa paistaan :D Näkyy kaikki pölyt ja roskat paljo helpommin ja koti alkaa näyttää tunkkaiselta.. Mies kyllä koneella ollessaan haaveilla moottoripyörästä sun muista kesämenopeleistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mä en autoista niin välitä, mutta hirvee sisustus- ja siivousvimma iskee aina ku aurinko alkaa paistaan :D Näkyy kaikki pölyt ja roskat paljo helpommin ja koti alkaa näyttää tunkkaiselta.. Mies kyllä koneella ollessaan haaveilla moottoripyörästä sun muista kesämenopeleistä.

No mä en oikein osaa noita "naisellisia" juttuja kuten sisustus jne..Ja siivoomaankin oon aika huono.. :ashamed: Mut on kasvatettu autotallissa ja se ikävä kyllä näkyy... :laugh:

Meillä on suvussa muutama mini harrastaja, justiinsa tuossa viikonloppuna kattelin et on kesävehkeet kaivettu taasen esille... :D Tosin niin on näemmä muutkin kaivaneet...Kattelin tuossa kieli pitkällää ku naapurin setä kajautti pihaan mustangilla.... :snotty: Tää on niin väärin...Ja mun pitäis lähtee vaihtaa ilmansuodin ja viemää tota ritsaa leimalle... :attn:

Yhteistyössä