Ihana koti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teenu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ikean sohva ja nojatuolit, ikean pöytä ja tuolit keittiössä... Meillä samanlainen pöytä ja tuolit :) Ja just tuollaista lamppua etsistelen, joka on keittiöryhmän yläpuolella!

Nättiä, on minun makuuni.

Alkuperäinen kirjoittaja sisustuksesta:
ikean sohva ja nojatuolit, ikean pöytä ja tuolit keittiössä... Meillä samanlainen pöytä ja tuolit :) Ja just tuollaista lamppua etsistelen, joka on keittiöryhmän yläpuolella!

Nättiä, on minun makuuni.

siis ruokailuryhmän piti sanomani...

Oli nättiä ja valoisaa :) Jos nyt jotain sisustuksessa muuttaisin, niin en kyllä tuollaiseen rustiikki-henkiseen sisustukseen jättäisi taulutelkkaria näkysälle, vaan piilottaisin kaappiin. Mutta kivan näköistä oli =)

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Tykkään mutta hinta on järjetön

minusta hinta ei ole jàrjetòn, pàinvastoin

Kyllä tuo on Lahdessa sijaitsevaksi rivariksi kallis

niinkò? no jos meidàn nurkilla saisi tommosen tuolla hinnalla olisi puoli-ilmainen. tosin ei nosta kuvista kauheasti saanut selvàà itse talosta, vaan esille tuli juuri se sisustus (josta minàkin pidin sen valoisuuden takia)

Vaikka onkin aika Ikea-sisustus, niin tykkään ja nättiä on. Telkkarin yläpuolelle en kyllä laittaisi peiliä. Monta juttua voisin huolia omaankin kotiini (jotain samaa löytyykin)

Ihan kiva, muttei säväyttänyt sen kummemmin.

Hinta mun mielestä erittäin jees, tuon kokoisesta rivarinpätkästä. En tosin tiedä Lahden hintatasosta ja asuinalueista mitään (Kärpänen?! :D ).

Minulla ei aina riitä ymmärsty noihin ilmoituksiin. Myydäänkö niissä asuntoa vai sisustusta. Ei kiinnosta katsoa sohvaa joka kulmasta vaan olisi ollut ihan kiva jos tuohonkin olisi laittettu kylppärikuvaa+ muuta.

Yhteistyössä