ihana laukku britney spearilla tossa kuvassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vautsi: kuule, ei siihen tarvita personal traineria ja dieettejä vaan ihan sitä, että LIIKKUU ja siihen ei rahaa tarvita.

Turha sitä on rahasta narista jos itse on lihava, lähde lenkille sen sijaan, et istut siinä koneella.

Ja joo, ei mullakaan tollanen kroppa oo kun Britneyllä mut ei se siitä johtu et mulla ei oo varaa personal traineriin vaan ihan omasta laiskuudesta

Alkuperäinen kirjoittaja 2uti:
vautsi: kuule, ei siihen tarvita personal traineria ja dieettejä vaan ihan sitä, että LIIKKUU ja siihen ei rahaa tarvita.

Turha sitä on rahasta narista jos itse on lihava, lähde lenkille sen sijaan, et istut siinä koneella.

Ja joo, ei mullakaan tollanen kroppa oo kun Britneyllä mut ei se siitä johtu et mulla ei oo varaa personal traineriin vaan ihan omasta laiskuudesta

onpas mukavasti kirjotettu.taitaa olla sulla huono päivä tänään.

ei tarvi kommentoida mitään jos ei kommentoi tota laukkua perkele!!!

Alkuperäinen kirjoittaja 2uti:

Eiköhän kaikki tiedä et kirurgin veitsi on heilunut , jotta tollasen kropan on noin nopeasti saanut.

Yhteistyössä