Ihana pieni poju<3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
On tuo kolmonen :)
Ja tää on sitten kauhee kehu ketju, ihan varoitan ettei tule sanomista :D

Tänään jo kaksi kertaa repäissyt vaipan pois heti kun pissa tullut ja mennyt potalle :D
Siis joo okei, pissa on tullut vaippaan mut ihan selkeesti on hoksannut et pottaan pitäisi tulla :heart:
Eilen oppi sanomaan "ennää uo" eli mennään ulos :heart:
Osaa pyytää maitoa eli "mammaa"
Osaa pyytää tuttia tai sanoa et on nälkä ja jos haluaa leipää esim, osaa senkin näyttää :)
Se on vaan niin muikea tapaus, kaikin puolin ihana taapero :D
Rakastaa palikoiden laittamista koloonsa ja helppoja palapelejä <3
Pussaa suu auki kieli ulkona ja halaa niin lujasti et sydän pakahtuu :)

Ja pointtina tälle oli, ei juuri mikään muu kun halusinpa vaan kertoa et se on suloisin taapero <3

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Ihana :heart:

No eikö :D
isosisko varsinkin on ihan myyty.
Jos ei kolmonen tule kädestä taluttamalla, sisko kantaa vaikka sylissään mutta mukaan se on saatava joka leikkiin ja joka paikkaan :) :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ihQ:
Phah, mul on kauniimpi!

Enpä usko :D
Mut pointti tässä ei ollut tuo ulkonäkö kuitenkaan vaan se hulvaton tunne minkä toi pieni mussa aikaan saa :)
Parasta omissa lapsissa onkin se, et oman äidin ja isän mielestä he ovat täydellisimpiä otuksia koko maan päällä aina :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:
ihana.
mä odottelen vielä että meidän 2v rupee jutteleen kunnolla :/ pikkuveli rupee jo ottaan kiinni :D

Meillä tää vanhempi poika leikki myös hyvin mykkää tonne kahteen ikävuoteen asti, sitten vaan alkoi puhetta tulemaan :)
Isoin, eli tää meidän neiti taas on aina ollut kauhee papupata :D
Tää pienin taitaa olla samaa sarjaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja tahtoo-oman-vauvelin:
Kiitti vaan lisäät vaan "vauva"kuumetta entisestään :D Kuulostaa suloselta ja näyttää suloselta :D

:)
Älä nyt kun kaveri sai kauheen vauvakuumeen juurikin tän kolmosen takia, eikä hänellä ole vielä lapsia saati koskaan ollut vauvakuumetta :laugh: :heart:

Mulla on vielä pienempi ihana poju. Oon ihan lääpällään ja ihana seurata kun melkein joka päivä oppii jotain uutta :heart: Muutamalla kaverilla on vähän isompaa sorttia jo ja niidenkin temmellyksen seuraaminen on mukavaa :) (Ja kamera laulaa mahdollisimman usein :))

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Mulla on vielä pienempi ihana poju. Oon ihan lääpällään ja ihana seurata kun melkein joka päivä oppii jotain uutta :heart: Muutamalla kaverilla on vähän isompaa sorttia jo ja niidenkin temmellyksen seuraaminen on mukavaa :) (Ja kamera laulaa mahdollisimman usein :))

Musta tuntuu et otan kesäisin ihan liikaa kuvia lapsista :D
Kolmosta on ihan seurata koko perheen voimin :)
Silloin kun ykkönen oli tämän ikäinen, odotin kakkosta hyvinkin raskaana jo ja kun kakkonen syntyi meni kaikki ihan sumussa.
Nyt tuntuu että on aikaa keskittyä ihan täysillä ja sisarukset on mukana niin paljon et kolmosesta onkin kehittynyt koko perheen lellikki :heart:

Yhteistyössä