Ihana tuo mies.

Mahoton mirri

Aktiivinen jäsen
06.07.2004
6 962
0
36
Heräsin vasta äsken nyt kun oli tuo mies tytön kans heränny aamulla. Ei sillä, on antanut mun ennenkin nukkua pitkään vloppuaamuina, mutta tämä viikko oli monista syistä aika rankka molemmille ja miehellä ois ollu enemmän univelkaa entä mulla (mä valvoin vain yhden kokonaisen vuorokauden täl viikol ja mies melkein kaks ja käyny töissä vielä lisäks) ja tämä oli silti heränny vauvan kans ja jättäneet minut nukkumaan. :heart:

Kaiken huipuksi tytön hoitamisen lisäksi oli siivonnutkin, on niin siistiä, että!! Ja nyt lähti mies vielä työkeikalle..

Mut mä kyllä vuorostaan illalla hemmottelen tuota minun ihanaa aviomiestä :heart: *on rakastunut*

Tahtoo avioon...=)

On mullakin ihana mies, vaikkei oo mua sormustanu.

Hoitaa vauvaa yöt ja antaa mun nukkua, vaikka käy töissä.

Hieroo jalkoja ja hartioita.

Kaikkiruokainen, kelpaa hyvin mun kasvisruuat=)

Siivoaa ja hoitaa vauvaa oman osánsa.

Alkuperäinen kirjoittaja aah:
Tahtoo avioon...=)

On mullakin ihana mies, vaikkei oo mua sormustanu.

Hoitaa vauvaa yöt ja antaa mun nukkua, vaikka käy töissä.

Hieroo jalkoja ja hartioita.

Kaikkiruokainen, kelpaa hyvin mun kasvisruuat=)

Siivoaa ja hoitaa vauvaa oman osánsa.

Mitäs sinä enää sitten odottamaan kun noin ihana mies ja avioonkin haluat.

;)

Oih, niiin ihanaa!!! Onni on hemmotteleva mies. Meillä ei tänään ihan noin olla hemmoteltu, mutta ajatuksissa kuitenkin ;) (johtunee siitä, että meidän pikkuinen on ollut koko aamun hammaskänkkäränkkä)

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Kyllä ne miehet osaa. :)

Osaavat he. Ja ihan siksi hehkutankin nyt kun täällä miehiä niin paljon mollataan, että kaikki muistaisi, että josko niissä sittenkin ois jotain hyvääkin aina.
:laugh:

Se on muuten ihan totta, enemmän sitä mollausta ja haukkumista osuu silmiin kuin kehuja. Ja kyllähän taas toisaalta kaikkien pitäisi tietää miten sikamaisesta ukosta eroon pääsee jos siltä tuntuu.. :whistle:
No, mun mielestä kyllä hyvää sitten kannattaakin kehua. :D :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja jarna:
Kannattaa kehua myös miehelle ääneen-miehet on parsoja kehuille, vaikkeivat muuta kuin murahtelisi altakulmain tyytyväisinä=)

Voi, kyllä minun mies töihin lähtikin kehujen pyörteissä. Ihan totta tuokin, että pitää antaa myös positiiviset tunteet ilmi miehelle.

:D

Yhteistyössä