ihana työkaverini sitten pyysi toista työkaveria kylään ja minä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"marja"

Vieras
Olisin niin toivonut että me oltas voitu tavata vapaa-ajalla.
Tulemme niin hyvin toimeen keskenämme ja nauramme yhdessä.
Nyt kävi niin että olin lähellä istumassa ja hän pyysi toista työkaveria
kylään ja he suunnittelivat jo ravintolakierrostakin.
Ei siinä muuten mitään, mutta itse olen täysin yksinäinen ja olen juuri
toivonut että löytäisin jonkun naiskaverin jonka kanssa käydä jossain...

Että sitä pettymyksen tunnetta, nyt olen jo sinut asian kanssa.
Onko mulla enää toivoa jotta ens vuonna minä olisin treffien kohteena?
Eikö ole parasta että on sellainen kuin on, eikä esitä mitään sen kummempaa.

Ymmärrän harmituksesi ja mun mielestä jotenkin tyhmää toisten sopia treffeistä ja suunnitella niitä keskenään, jos joku "ulkopuolinen" kuulemassa. Ei osoita oikein hyviä tapoja eikä tilannetajua.

Mutta vihje, älä jää odottomaan että sua pyydetään vaan ole itse aktiivinen ja pyydä sinä kylään...

Varmasti harmittaa... mulla yksi kaveri teki näin sovittiin tavataan jossain baarissa tiettyyn kellon aikaan ja joka kerta otti pikkusiskonsa mukaan, minä sitten tyyliin istuin koko illan yksinään ja pyörittelin peukoloita.. nillä oli aina jotain omia juttuja josta olin ihan pihalla.. en ole enää hänen kanssaan lähtenyt mihinkään vaikka on pyytänyt.. sanoin kerran suoraan voin lähteä jos tulet yksin, tuli yksin mutta kappas hänen siskonsa ilmaantui "yllättäen" samaan baariin 15min meidän tapaamisen jälkeen.

Mä oon jo tottunu siihen että jään ulkopuoliseks, en edes odota että mua kysytään mihinkään. Meilläkin työporukka näyttää olevan sen verran tiivis että tuntuu etten siihen mahu mukaan.

[QUOTE="...";27694249]Ymmärrän harmituksesi ja mun mielestä jotenkin tyhmää toisten sopia treffeistä ja suunnitella niitä keskenään, jos joku "ulkopuolinen" kuulemassa. Ei osoita oikein hyviä tapoja eikä tilannetajua.

Mutta vihje, älä jää odottomaan että sua pyydetään vaan ole itse aktiivinen ja pyydä sinä kylään...[/QUOTE]

En kyllä nyt heti kehtaisi sitä tehdä ja toisekseen mun kämppä ei ole siisti.
Enkä tiedä tosiaan kiinnostaako sitä tavata mua muulloin..eli jään nuolemaan näppejäni.
Tulee mieleen se kun nuorempana oli viihteellä ja jos joku napattiin vierestä...

[QUOTE="marja";27694469]En kyllä nyt heti kehtaisi sitä tehdä ja toisekseen mun kämppä ei ole siisti.
Enkä tiedä tosiaan kiinnostaako sitä tavata mua muulloin..eli jään nuolemaan näppejäni.
Tulee mieleen se kun nuorempana oli viihteellä ja jos joku napattiin vierestä...[/QUOTE]

Höp, jos sä haluat kutsua ihmisiä kylään, niin pitää nähdä se vaiva että siivoat kämppäs. Joskus täytyy vähän nähdä vaivaakin ihmissuhteiden eteen. Nyt itseä niskasta kiinni.

Eikä sitä kyläilyä nyt heti tarvitsisi tehdä, joulukin tulossa. Pyhien jälkeen sitten ja pyydät vaikka ne kummatkin työkaverisi. Jos et tykkää kuppikunnista, älä harrasta niitä sitten itsekään :)

Yhteistyössä