"ihana" ystävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan uskomatonta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan uskomatonta

Vieras
ystäväni? pojalla on ollut pitkään hankala vaihe. lyö ja kiusaa muita lapsia, varsinkin minun. jos sanon siitä ystäväni pyörittelee silmiään ja huokailee ja sanoo, kaikkien pitävän hänen poikaansa syntipukkina.
sitten ystäväni sani, että olen vain ilkeä ja vittumainen koko ajan.
no loukkaannuin tietenkin ja kerroin sen hänelle.
nyt tämä "ystävä" ei puhu minulle, ja on kieltänyt poikaansa leikkimästä minun poikani kanssa (mikä ei nyt varsinaisesti edes harmita) mutta myös muita lapsia kehotaa olemaan leikkimättä lapseni kanssa.
ja ikää on 30+
raivostuttaa tuollainen vehkeily ja ihme toiminta.ja toisaalta helpottaa saada selville tämän naisen toinen puoli.

joka ei tahdo ojentaa lastaan nyt kun lapsi on pieni olisi se huomattavasti helpompaa ja järkevämpää. Odottakoon vaan kunhan poika on teini-ikäinen niin se vetää turpaan myös äitiään. Lapsi TARVITSEE rajoja, rajat ovat rakkautta.

Mulla on vähän vastaava tilanne ystäväni kanssa.Hänellä on 3v poika jolla ei ole mitään rajoja taikka kuria. Meille tullessaan kaataa ruuat lattialle,rikkoo leluja joka kerta,viimeks heitti rappusista alas radio-ohjattavan auton,jonka oma lapseni oli juuri saanut lahjaksi,ei ehitty siis kertaakaan kokeilemaan autoa kun oli jo entinen. Pissaa lattialle ja siis levittää ihan kaiken mitä ikinä löytääkin.Lyö ja puree muita lapsia. Äitinsä vaan siinä sitten kattelee vieressä että voi kulta ei voi,kulta älä tee noin,mutta ei siivoa mitään poikansa jälkiä. Ei edes silloin kun poika pureskeli ruuat suussaan mössöksi ja sylki niitä sitten pitkin ikkunaa.
En ikinä uskonut että sanoisin kenenkään lapsesta näin,mutta siis hän ei ole meille tervetullut enää.
En ikinä kehtais lähteä mistään siivoamatta lapseni aiheuttamaa sotkua,en kehtaisi laittaa toista siivoomaan lapseni pissoja tai oksennuksia. Mutta siis minähän olenkin vain paatunut monilapsinen kotiäiti niinkuin tämä ystäväni asian ilmaisi.

Joo, mäkin olin itsekäs ja idiootti lapseton ihminen, joka ei vaan ymmärrä lapsia, kun menin kieltämään entisen kaverini lapsia tunkemasta käsiään akvaarioon, kiusaamasta kissoja ja hajottamasta pienoismalliautoja :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:
Joo, mäkin olin itsekäs ja idiootti lapseton ihminen, joka ei vaan ymmärrä lapsia, kun menin kieltämään entisen kaverini lapsia tunkemasta käsiään akvaarioon, kiusaamasta kissoja ja hajottamasta pienoismalliautoja :kieh:

Joo,sama juttu,sillähän mutkin tuo "ystävä" haukkui pariin otteeseen ties miksi, kun hänen lastaan komensin.

no ihan sanon että toi on lapsellista ja naurettavaa käytösta AIKUSELTA! en käsitä! pidä kunnon puhuttelu tai kertoisit muille vanhemmille. Tuollainen saa minut raivonpartaalle kun elämä on kuitenkin lyhyt niin miks käyttää se tuollaiseen paskaan!

Yhteistyössä