ihanaa!! alkoi arki taas!!!!!

Röllimetsän elätti

Aktiivinen jäsen
30.05.2007
1 792
0
36
mies oli kuukauden lomautettuna ja nyt lähti taas töihin!! jipii!!!! saan pedattua sängynkin ajoissa ,kun ketää ei nuku puoleenpv. se ei pyöri jaloissa koko ajan!! ahdistava kk oli!!

jos jotakin positiivistä pitäis keksiä,niin hmmm mulla oli auto käytössä :p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No teillähän kuulostaa olevan suhde kohdillaan, kun ihan toisen läsnäolokin ahdistaa....

oon kuullut monelta et on innoissaan ku esim. repputyöläinen lähtee takas töihin ja meinaa hermot mennä jos on vaikka normaalin pe-ma vapaan lisäks pari viikkoa JALOISSA! kosk on tottunu pyörittää sitä omaa arkea...
mä ainakin ymmärrän. Ei naisen ja miehen tarvi olla 247 saman katon alla, niin ettei sais kyllästyä....

Kyllä se vaan " sotkee " sitä arkea jos toinen on kotona silloin kun normaalisti on töissä.
Tuntuu, että silloin ei saa mitään aikaiseksi ja kaikki rutiinit menee pielee, vaikka kaiken tekisikin samaan rytmiin-.

Ja meidän suhde voi vallan hyvin

Ymmärrän hyvin. Mulle on piinaa olla vaikkapa kesälomalla enemmän kuin viikko miehen kanssa yhtä aikaa. Silti meidän parisuhteessa ei ole mitään vikaa. Moni vain tuntuu olevan sitä mieltä että pitäs kyhnöttää miehen kanssa onnellisena vuorokaudet läpeensä ja viikosta toiseen. Useimmiten se arki lasten kanssa vain rullaa paremmin kun sitä pyörittää yksin, mies kun tuppaa olemaan siinä vielä yksi "lapsi" lisää :)

meillä suhde voi todella hyvin. siitä ei ollut kyse.mutta jos on tottunut pyörittämään arkena (päivisin) tätä katrasta yksin,niin kyllä tuo mies sotki kaiken. 2vko meni totutellessa ,että on kotona. ja seuraavat 2vko olikin ihan kivaa ,etä oli kotona ,mutta kyllä tää on LOMAA että on töissä!!

Yhteistyössä