Ihanaa kun innostuvat yksinkertaisesta ruuasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
Kun tulin töistä mulla oli näköhäiriöitä (migreeni) enkä edes suunnitellut meneväni enää auton rattiin, miestäkään ei kiinnostanut kauppaanmeno, hällä särki jo päätä.
Jääkaappi näytti todella tyhjältä..., kävin kaikki kaapit läpi ja sain tämän illan ruuaksi kasaan kotitekoista muusia, tonnikalaa, sipulin kera paistettuja herkkusieniä, keitettyjä kananmunia ja tomaattia.
Ja porukka kehui "täähän on hyvää, vois olla toistekin!"

No, huomenna on kyllä käytävä kaupassa, kaikki on loppu, jopa huussipaperi vetää viimeisiään.

Näinhän se menee usein, meilläkin upposi äsken ihan perusteellisen tavallinen nakkikeitto ennätysvauhtia kun pitkästä aikaa oli :) Suotta siis mitään gourmee-höpötyksiä yrittämään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mulla huonosta nukkumisasennosta niskat jumissa ja päätä särkee myös, ruokalistalla siis samasta syystä makaronia kera paistetun pekonin ja munien...

Hyvin upposi.

Mun 10v. on hurahtanut paistettuihin muniin, joita ei saa "tappaa"; eli keltuainen on säilyttävä ehjänä ja hieman löysänä. Tuossa poju on niitä itselleen paistanut joka ilta.
...ja nyt meillä on kananmunatkin loppu...

Täällä myös hyvin simppelillä linjalla, perunoita, nakkia, silliä, kananmunia ja tomaatin ja kurkunpalasia, hyvin maistui! Tänään tekeen juhannusostokset, niin on sitten loppuviikon jotain muuta :D

Mulla kanssa p***a olo :/ Nenä vuotaa ja kurkussa inhottava tunne. Loma alkoi loistavasti! Oisko stressi purkautumassa näin......ihan veto pois ja oon ihan kärttynen!

Meilläkään ei jääkaapissa oikein ruokaa ole. Pakkasessa oli paketti karjalanpaisti, no sen heitin uuniin moneksi tunniksi ja lisukkeeksi riisiä. Kyllä kelpas tuolle nirsolle 3,5-vuotiaallekin. :) Eli ei sen kummempaa kuitenkaan ja helppo ruoka.

Yhteistyössä