Ihanaa! Loma on jo ihan ovella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä meillä mitään kummempia suunnitelmia ole. Mies on töissä...

Olen luvannut, että mennään katsomaan elokuviin Viiru ja Pesonen. Se olis tytsyn ensinmäinen elokuvissakäynti :)
Sitten mennään pientä kummipoikaamme katsomaan. Ens viikon lauantaina mennään luultavastikin Muksu messuille.
Ennenkaikkea nautimme kiireettömistä aamuista!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minä olin jo unohtanut koko loman :ashamed: lukiolainen hehkutteli sitä eilen ja siitä vasta muistin. :ashamed:

Täällä ollut pojilla melkoinen koeviikko, tänään viimeiset kokeet ja huomenna helpot koulupäivät, kivaa. :) Aion olla pehmoäiti ja leipoa jotain iltapäiväksi, kai sairaslomalla saa leipoa, jos jaksaa jo seistä keittiössä? :saint: Eilen piti makaronilaatikko tehdä muutamassa pätkässä, kun oli vähän hutera olo.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minä olin jo unohtanut koko loman :ashamed: lukiolainen hehkutteli sitä eilen ja siitä vasta muistin. :ashamed:

Täällä ollut pojilla melkoinen koeviikko, tänään viimeiset kokeet ja huomenna helpot koulupäivät, kivaa. :) Aion olla pehmoäiti ja leipoa jotain iltapäiväksi, kai sairaslomalla saa leipoa, jos jaksaa jo seistä keittiössä? :saint: Eilen piti makaronilaatikko tehdä muutamassa pätkässä, kun oli vähän hutera olo.

Esikoisella on myös loppumassa koeviikko, toissapäivänä oli jopa vapaata. =) Toki saa leipoa, ihanaa lapsillekin. :D

Yhteistyössä