ihanaa olla kotona

lumihiutale82

Aktiivinen jäsen
17.08.2006
3 088
0
36
Eilen ja tänään ollaan oltu lasten kanssa kotona ja kyllä on mukavan rentoa ollut.ei aamukiirettä päiväkotiin eikä iltapäivällä kiirettä kotiin laittamaan ruokaa.

joulusiivousta tehty...pojat innoissaan pyyhkii pölyjä. =) ihanaa kun on kerrankin aikaa,lapsetkin hyvän tuulisia,toisin kuin päiväkoti päivinä

Mutta onhan se ihanaa jos käy pari päivää töissäkin, jos normaalisti on kotiäiti 24/.
Silloin sekin tuntuu ihanalta virkistykseltä ja lomalta ja se jatkuva lasten jälkien siivoaminen ja karjuminen kotona tuntuu työltä. Ja kun lapsetkin ovat lomalla päiväkodista, käyttäytyvät ehkä paremmin kuin jos olisi aina "tylsää" kotona.

Mulla oli tänään viimeinen työpäivä (virallisesti vasta tammikuussa) ja odotan jo kauhulla, miten saamme poitsun kanssa ajan kulumaan. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Mutta onhan se ihanaa jos käy pari päivää töissäkin, jos normaalisti on kotiäiti 24/.
Silloin sekin tuntuu ihanalta virkistykseltä ja lomalta ja se jatkuva lasten jälkien siivoaminen ja karjuminen kotona tuntuu työltä. Ja kun lapsetkin ovat lomalla päiväkodista, käyttäytyvät ehkä paremmin kuin jos olisi aina "tylsää" kotona.

Niin olenhan minä ennenkin ollut lasten kanssa kotona 24 h ja ihan yksin..mutta silloinkin tykkäsin.

Itse olin pitkän aikaa kotona 8sairaslomalla) ja kyllä se pidemmän päälle alkoi tuntumaan puuduttavalta. Nyt olen ollut opiskelemassa ja kyllä se viinon päästä alkava joululoma tuntuukin taas taivaalliselta!

Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbella:
Itse olin pitkän aikaa kotona 8sairaslomalla) ja kyllä se pidemmän päälle alkoi tuntumaan puuduttavalta. Nyt olen ollut opiskelemassa ja kyllä se viinon päästä alkava joululoma tuntuukin taas taivaalliselta!

onhan tietty päiviä jolloin kotielämäkin maistuu puulta kuin myös työ/opiskeluelämässä.