Ihanaa päästä pois täältä! <3 Kerron syyn, senkin uhalla että tulee kakkaa niskaan...

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
Kahden viikon kuluttua muutto uuteen kämppään, jee :) Oli jo vähän haikea tunne, vaan kun tulin kotiin tässä hetki sitten, niin muistin ainakin yhden asian jota en tule kaipaamaan. Nimittäin nuo B-rapun romanit. Siellä oli taas täysi rähinä päällä ja poliisit paikalla. Nytkin joku nainen huutaa kuin tapettava, ja joku känniseltä vaikuttava mies örisee poliiseille.

Olen aina ollut sitä mieltä, että ketään ei pitäisi tuomita rodun perusteella, vaan niin on mielipide vuosien mittaan muuttunut. Tämä kun on todella rauhallinen taloyhtiö muuten, mutta tuossa toisessa rapussa asuu romaneja, ja heillä sitten ramppaa poliisi useamman kerran viikossa. Ovat puukottaneet toisiaan ja rikkoneet alaoven ikkunalasit useaan kertaan ja varastaneet autoja pihasta (ovat siis tuosta jääneet kiinni) ja kuulin huhuja että olisivat laittaneet useamman varastetun auton palasiksi tuossa meidän pihaparkkiksella, siitä en tosin tiedä onko totta vai ei.

Ja joo, osa romaneista on varmaan lainkuuliaista väkeä, mutta miksi meidän taloon sitten aina tungetaan niitä epärehellisiä tapauksia? Kun kyseessä ei edes ole yksi ja sama perhe, vaan tuolla on joku asunto, joka jotenkin on "varattu" pelkästään romaneille, ja sieltä on jo useamman kerran häädetty asukkaat ja otettu uudet tilalle... ja aina vaan sama meno jatkuu.

Pikkuhiljaa huomaan (surukseni) muuttuvani rasistiksi... :(

Mä oon elämäni aikana tavannut tasan YHDEN normaalisti käyttäyvän, asiallisen romaninaisen. Valitettavasti kaikki muut kokemukset romanien kanssa ovat olleet ikäviä.

Just meinasin tehdä oman aloituksen rivitalon veemäisistä puolista, mutta hyppään tähän. Meillä on naapuri, joka pitää kissaansa irti ja se paskoo toisten kukkapenkkeihin, meillä ei oo VISSIIN käyny. Mutta vielä enemmän ärsyttää, ku täällä on ihan SIKA JÄRKYTTÄVÄN KUUMAA JA HIOSTAVAA ja mä en voi pitää ikkunaa auki!!! On ihan kauheeta nukkua perhepedissä 2+2, vaikka tilaa on 2m70cm, kun ei voi olla ikkuna auki. Ja syy on se, että ne ramppaa tupakalla illat ja meidän huone haisee sitten ihan tupakkahuoneelle. Aamusin nainen lähtee töihin ja käy viiden aikaan tupakalla ja taas kaikki tulee AINA suoraan meidän makkariin.

Nyt oon olkkarissa toisella puolella ja keittiöstä oli ikkuna auki niin seki piti laittaa kiinni ku kämppä alko haiseen taas. Mä en tiiä viittisinkö mä ystävällisesti kysyä, että voisko ne käydä etupihalla tupakalla :ashamed: Täällä on niin kuuma ja hiostava. Ja mä oon niin allerginen tupakalle, että jos nukun ikkuna auki, niin aamulla on kurkku kipeä.

Että ei se oman osakkeen ostokaan tarkota, että sais olla ja asua rauhassa. Mä niin odotan aikaa parempaa, että mulla olis omakotitalo maalla ja lähin naapuri 200-400m päässä. Ja iso kyltti sitten tien varteen, että jos ajat tänne pihaan, niin tupakat sammuu ennen sitä tai tulee kaulimesta. B)

No hyvä että pääsette pois sieltä, jospa susta ei sitten tuliskaan rasistia =) :hug:

Mutta kun sille ei voi mitään että tollanen käy hermoon jos koko ajan on elämää oikein olan takaa :/

Itse olen elämässäni törmännyt yhteen (!!!) lainkuuliaiseen romaaniin ja minä en tunnustaudu rasistiksi mutta järjestäin jokainen romani joka vastaan on tullut on röyhkeä varas. Löytyyhän näitä muistakin roduista ja ihan meistä valkolaisistakin mutta miten yks rotu voikin olla niin että sitä rehtiä kansalaista saa todellakin etsiä?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
No romanit eivät muuta asuntoon jossa on aikaisemmin asunut toinen romani
No sepä on erikoista, tuolla nimittäin vaihtuu porukka tiheään ja asunto on vielä jotenkin oikein "korvamerkittu" romaneille. Kyseessä on varmaan sitten innokkaat liveroolipelaajat, jotka pelaavat romaneita :P

Usko pois, ymmärrän täysin... :kieh:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200802157250364_uu.shtml
Tuossa kyseessä meidän entiset yläkerran naapurit. Se meteli oli hirveä, öisinkin.

Yhteistyössä