Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja björn:Muista sitten kuluttaa se suklaa poiskin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Muista sitten kuluttaa se suklaa poiskin.
Miksi?
Nauti ap!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Muista sitten kuluttaa se suklaa poiskin.
Miksi?
Nauti ap!
Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Muista sitten kuluttaa se suklaa poiskin.
Miksi?
Nauti ap!
Miksi? No siksi tietenkin ettei ap lihoisi entisestään!
Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Muista sitten kuluttaa se suklaa poiskin.
Miksi?
Nauti ap!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Muista sitten kuluttaa se suklaa poiskin.
Miksi?
Nauti ap!
Kettuako se sulle kuuluu minkä kokoinen kukakin on!?!
Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Muista sitten kuluttaa se suklaa poiskin.
Miksi?
Nauti ap!
Liikunta teke hyvää kaikille, myös sinulle!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Muista sitten kuluttaa se suklaa poiskin.
Miksi?
Nauti ap!
Liikunta teke hyvää kaikille, myös sinulle!
Toki, mutta siinä on monia muitakin aspekteja kuin energiankulutus. Etkä muuten vastannut kysymykseen...
Alkuperäinen kirjoittaja björn:Muista sitten kuluttaa se suklaa poiskin.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Eiks teilläpäin ole kioskeja tai abc:tä josta olis saanut suklaata jo eilen?
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mie kävin lauantaina cittarissa... Oli kolme fazerin sinistä 4?lla :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Eiks teilläpäin ole kioskeja tai abc:tä josta olis saanut suklaata jo eilen?
On täällä ärrä ainakin vähän matkan päässä mut poika oli jo nukkumassa niin en voinu lähtee hakee herkkuja..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No jos oot 5 päivää ollu polttamatta ni johan tossa suklaat ansaitsee, liikunnalla tai ilmanHatun nosto sulle! :flower:
Mä oon kaikki suklaan syöny.. täytyy hakee lisää tosta Nesteeltä..Enkä meinaa niitä millään tavalla kuluttaa pois ku ei oo tarvettakaan.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Eiks teilläpäin ole kioskeja tai abc:tä josta olis saanut suklaata jo eilen?
On täällä ärrä ainakin vähän matkan päässä mut poika oli jo nukkumassa niin en voinu lähtee hakee herkkuja..![]()
No maistuupa vielä paremmalle kun on joutunut vähän odottaan. Mitä aiot ostaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No jos oot 5 päivää ollu polttamatta ni johan tossa suklaat ansaitsee, liikunnalla tai ilmanHatun nosto sulle! :flower:
Mä oon kaikki suklaan syöny.. täytyy hakee lisää tosta Nesteeltä..Enkä meinaa niitä millään tavalla kuluttaa pois ku ei oo tarvettakaan.
![]()
Oon ihan samaa mieltä! Ja kiitos paljon :hug:. Nikotiinipurkkaa ostin lisää varmuuden vuoksi ja sitten ostin suklaata. Vihdoinkin! Kahvi on tippumassa ja nautin vikasta vapaasta
.
En minullakaan ole tarvetta heti hyppiä tasajalkaa suklaan jälkeen, ainakaan omasta mielestä. Hyvä näin.