G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:kaikki tekstipaidat on ihan kauheita. ja mun äiti ostaa meidän vauvalle jotain tekstibodeja, voi apua :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:Tyhmiä:
"Saunan takana on tilaa" (vai miten se meni)
Ämmä
Äijä
Panomies
Päällikkö
En kerro kahta parasta, koska kaikki pitäisi niitä kuitenkin moraalittoman hirveinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Paita jossa luki Titanic swimming team 1912 oli ihan hulvaton. Ja miulla on kiero ja musta huumorintaju, tiedän :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:kaikki tekstipaidat on ihan kauheita. ja mun äiti ostaa meidän vauvalle jotain tekstibodeja, voi apua :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:Tyhmiä:
"Saunan takana on tilaa" (vai miten se meni)
Ämmä
Äijä
Panomies
Päällikkö
En kerro kahta parasta, koska kaikki pitäisi niitä kuitenkin moraalittoman hirveinä.
No höh, kerro nyt vaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Kahlan:Hmm...serkku-pojalla on t-paita missä lukee "Adolf Hitler European Tour 1939-1945"....Sit takana bändi paitamaisesti "kiertue-kaupungit"...
Alkuperäinen kirjoittaja miuu:mä sorruin ostamaan paidan jossa luki " I :heart: my boyfriend " .
vitsi oli siinä, että oltiin oltu yhdessä 10 vuotta ja napa oli pystyssä. Tää ei tietenkään auennut kaikille vastaantulijoille.