Ihanat kledjut tuolla anettella tuossa videossa:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Tai ostaa tavallisen farkkuhameen ja kuluttaakin sen ite :)

Miten se kulutetaan :| :laugh:

En oo kyllä kokeillu ikinä :whistle:
Mutta kuvittelisin että vaikka hiekkapaperilla, lähinnä saumojen kohdista tai helmasta... Tai sit saksilla ihan pieniä reikiä jotka sit pesussa vähän leviää. Tuon reikäjutun näin Kirppis-risain-ohjelmassa, se ilmeisesti toimii ainakin. :D

eieieieieieie... mä en tykkää... legginsit farkkuminari ja tennarit jotenkin vaan ei toimi mulle... olisi voinut olla musta hame sukkikset ja korkkarit.. farkkuhame on jotenkin halvan oloinen ja tennarit tylsät... legginsit tekee jalat entisen lyhyemmän näköiseksi kun edes on, varsinkin kun laittaa tennarit siihen lisäks... mutta se toppi oli ihana!!!

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
eieieieieieie... mä en tykkää... legginsit farkkuminari ja tennarit jotenkin vaan ei toimi mulle... olisi voinut olla musta hame sukkikset ja korkkarit.. farkkuhame on jotenkin halvan oloinen ja tennarit tylsät... legginsit tekee jalat entisen lyhyemmän näköiseksi kun edes on, varsinkin kun laittaa tennarit siihen lisäks... mutta se toppi oli ihana!!!

Mun mielestä noi tennarit taas on kiva vaihtelu ainaisten korkkareitten sijaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Arkena mä pistän mieluummin tennarit ku korkkarit. Tai jos lähtee shoppailemaan, ku ei jaksa korkkareissa kauaa heilua :whistle:

Mä voisin lähteä tennarityylillä ihan bilettäänkin:)

Täytyy miettiä tota kulutushommeliakin ton hamejutun kanssa ;)

Yhteistyössä