ihanat kummit meillä,purinaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt äiti

Vieras
meidän 6kk pojalla on kivat kummit,pikkasne ärsyttää että tuli edes ne..oon heidän tytölleen kummi ja kun pyytivät kummiks,kertoivat litanian miks just mut valittiin ja kun kummin tehtävä on olla lapsen tukena ja kaverina blaa blaa blaa..

no he asuvat meistä noin 60km päässä,kertaakaan eivät oo nähneet koko poikaa kuin valokuvista..onko niin pirun vaikee vaikka soittaa ja kysyä mitä kuuluu?tai käydä katsomassa poikaa?

ristiäisiin piti tulla tämän kummi pariskunnan mies,naisella oli hyvä syy olla tulematta,sen ymmärsin,MUTTA kun ei tää mieskään tullut ja eivät ilmottaneet edes että ei tule,ja edellis iltana oli vielä tulossa..pikkasen sapettaa koska valitsivat itse heidän lapsilleen kummit jotka pitää huolta ja ovat kiinnostuneet lapsen elämästä jne..

sori purkaus..

no meillä on lapsella 5 kummia..toi minun ystävä pariskunta joiden lapselle olen itse kummi,sit on miehen veli,miehen lapsuuden ystävä ja mun lapsuuden ystävä..ainoat "aktiiviset" kummit ovat miehen veli ja mun lapsuuden ystävä..mut silti oon nin pettynyt,kun eivät ristiäisiin edes tulleet..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no meillä on lapsella 5 kummia..toi minun ystävä pariskunta joiden lapselle olen itse kummi,sit on miehen veli,miehen lapsuuden ystävä ja mun lapsuuden ystävä..ainoat "aktiiviset" kummit ovat miehen veli ja mun lapsuuden ystävä..mut silti oon nin pettynyt,kun eivät ristiäisiin edes tulleet..

Mutta teilä paljon kummeja. Meillä molemmilla vain kaksi, joista vain toisen kummeista toinen osallistuu, eli neljästä kummista yksi. Esikoisen kummeista ei kumpikaan ole aktiivinen.

minä kysyn vähintään 2x kuussa mitä typylle kuuluu,lähetän nimppari kortit ostan "kalliit" lahjat,monta pakettia vein joulunakin,juu ja eivät edes jouluna korttia laittaneet..ei ne lahjat niin tärkeitä oo,kunhan muistaisivat..meinattiin pitää pojulle pienet kahvittelut 6kk kunniaks,katotaan tulevatko

Nojuu..meilläkin on tytöllä yksi kummi joka ei käy meillä ollenkaan. Käy vaan synttäri- ja joulupaketit nakkaamassa pihalla ja sen koommin ei näy.Pyytää mua kyllä kaupungille kahville mutta ei voi meille tulla kahvittelemaan.Ihan ku mie tästä voisin johki kaupunkiin revetä kun on kaksi pientä hoidettavana |O Tämä ystävä vielä ihan varta vasten halusi esikoisen kummiksi!

Yhteistyössä