Ihanata!!!!

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Meikäläisten pihalle on muuttanu oravavauvoja! Piilottelevat kyljellään olevissa hiekkaämpäreissä ja muiden lelujen joukossa. Kiipeilevät ränneissä ja katolla. Ja opettelevat elämään. Vähän ne on :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
No mitä sä ite täällä teet tälläsiä lässytysaloituksia ja valitat muille, kun täällä ei tapahdu |O

:laugh: mutku! Ne oli niin semmosia! Mä oon ihan myyty :heart:

:D Orkut on kyl ihkuja :whistle: ;)

Mees muualle rivoilemaan mun lässyketjustani!!!!!

No mitä sä ite täällä teet tälläsiä lässytysaloituksia ja valitat muille, kun täällä ei tapahdu |O

Oot säki kans yks. Ensin pitäis tapahtua ja sit ku edes vähän alkais tapahtumaan niin sit mesoot et "pois mun kejusta". Et säkään ihan järjissäs ole |O

Juu mä pikkulikkana pelastin yhen kuolevan oravanpennun kun oli tippunu räystäästä maahan, oli ressu ihan kuolemantärinöissään jo. No nii minä sen otin ja annoin vettä ja pähkinää ja se söi ja joi ja tykkäs tulla paidan alle "tissien" väliin :D Juu se oli ihana kaveri :heart: En mä siitä ois sitte luopunu mut äiti kerpele sen oli päästäny sit salaa ulos, varmaan sen samantein joku korppi sitte on syöny :(

:heart: Heti heräsi kysymys, että mahtaskohan meijänkin pihasta löytyä tuollaisia suloisia? Pari oravaa on vetänyt semmoista rallia tuolla pihan perällä pitkin vuotta. Ties vaikka ois lykästänyt "Kurtilla" ja "Orvokilla" :whistle:

Oispa se tosiaan ihanata!

Oot säki kans yks. Ensin pitäis tapahtua ja sit ku edes vähän alkais tapahtumaan niin sit mesoot et "pois mun kejusta". Et säkään ihan järjissäs ole |O

Enni. Yks hulluperkele mä olen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Juu mä pikkulikkana pelastin yhen kuolevan oravanpennun kun oli tippunu räystäästä maahan, oli ressu ihan kuolemantärinöissään jo. No nii minä sen otin ja annoin vettä ja pähkinää ja se söi ja joi ja tykkäs tulla paidan alle "tissien" väliin :D Juu se oli ihana kaveri :heart: En mä siitä ois sitte luopunu mut äiti kerpele sen oli päästäny sit salaa ulos, varmaan sen samantein joku korppi sitte on syöny :(

Voi kauhia :( Meillä pojat ois niin halunnu ottaa noi penikat meille asumaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
:heart: Heti heräsi kysymys, että mahtaskohan meijänkin pihasta löytyä tuollaisia suloisia? Pari oravaa on vetänyt semmoista rallia tuolla pihan perällä pitkin vuotta. Ties vaikka ois lykästänyt "Kurtilla" ja "Orvokilla" :whistle:

Oispa se tosiaan ihanata!

Tainnu olla yritys päällä... Toivottavasti Orvokki on joustanu ja saatte palleroisia :heart:

Uusimmat

Yhteistyössä