Ihania lastenvaate-nettikauppoja

  • Viestiketjun aloittaja minttua
  • Ensimmäinen viesti
Viivi
Lasten merkkivaatteita myy Viivi & Viktor, uusi verkkokauppa; Tommy Hilfiger, Timberland, Elle, DKNY, Marc O´Polo. Toimitus 1-3 päivässä postitse, tai nouto Turusta. Kaikki maksutavat, myös lasku/osamaksu. Tervetuloa Viivi&Viktor.
 
Leia
Netissä on sellainen verkkokauppa kuin KaksiKuningasta, jossa myydään ekologisia lastenvaatteita ja leluja (jotka eivät kai ole ekoa). Ihastuin tosi paljon päähineeseen ja häntään- joita kaupassa myytiin. Tosi kätsyt leikeissä ja vaikkapa naamiaisissa!
KaksiKuningasta mainostaa itseään erilaisena, poikien vaatekauppana..Lisää tavaraa on luvattu...

KaksiKuningasta - Tervetuloa
 
Tenavalinna
Lastenvaatteet - Tenavalinna - Lastenvaatteita

Tuotevalikoima koostuu pääasiassa aidoista, lisenssoiduista lasten suosikki tuotemerkeistä mm. Bakugan, Cars, Charmmy Kitty, Dinosaur King, Disney Prinsessat, Dora, Gormiti, Hannah Montana, Hello Kitty, Hot Wheels, Jessi Kissa, Mansikka Marja, Minni Hiiri, Mikki Hiiri, Puuha Pete, Spiderman, Tuomas Veturi, Winx Club jne…

Kaikki myytävänä olevat tuotteet ovat nettikaupan varastossa, joten tuotteet postitetaan nopeasti.

Maksutavat: Voit maksaa kaikkien pankkien verkkomaksuilla (Checkout) ja Visa / MasterCard luottokorteilla tai ennakkotilisiirrolla.
 
Alessia*
Tämä on meillä boikotissa tällä hetkellä kun olen niin monta kertaa joutunut pettymään ... harmi kun heillä on niin monta meidän suosikkimerkkiä myynnissä mutta rajansa kaikella. Mukava kuitenkin jos muilla on ostokset olleet onnistuneita.
Mä olen tilannut täältä kaksi kertaa, ja molemmilla kerroilla paketin saapuminen kesti tosi kauan. Monet suomalaiset nettikaupat kuitenkin postittavat heti, ja paketti saapuu parissa päivässä. Ekalla kerralla kaiken lisäksi yksi tuote oli loppunut, ja mulle lähetettiin muut vaatteet, vaikka olisin mieluummin silloin perunut koko tilauksen. Toki tämä mainittiin toimitusehdoissa, mutta parissakin nettikaupassa ovat samassa tilanteessa lähettäneet mailia ja kysyneet, haluanko perua tilauksen kun yksi tuote onkin loppunut.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä