Ihanko vaan sattumaa, vai?

Vilma vasikka

Jäsen
06.04.2010
879
0
16
Eli meillä on nyt takuttu pojan syömisen kanssa ties kuinka kauan. Monta kuukautta mentiin lähestulkoon puurolla ja jugurtilla. 4 viikkoa sitten saatiin antibioottikuuri, koska pojalla oli ehkä korvatulehdus. Muutama päivä kuurin alkamisen jälkeen poika alkoi syömään, kaikki mahdollisia lihasoseita, kasvissoseita ja niitä meni jopa 5dl päivässä + puurot ja jugurtit päälle. Tuon viikon aikana paino nousi lähes 600g. Kun kuuri loppui, niin seuraavana päivänä loppui syöminenkin, puuroa ja jugurttia syö |O Paino ei onneksi tipu, muttei kyllä pahemmin nousekaan.
Oonko mä nyt aivan hakoteillä, kun musta tuntuu, että tuo antibioottikuuri vaikutti jotenkin? Korvat ja muu on tutkittu kuurin jälkeen uudestaan ja ne oli ok.

Ajattelin ensin, että WAU, hienoa!! Harmi, ettei lähtenytkään rullaamaan tuo syöminen. Olisko sitten uusi kuuri paikallaan, jos niissä korvissa on vielä jotakin? Tosi mielenkiintoinen, vaikka kurja tarina teillä. Vai olisko siellä vatsassa sitten kuitenkin vikaa..

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Ajattelin ensin, että WAU, hienoa!! Harmi, ettei lähtenytkään rullaamaan tuo syöminen. Olisko sitten uusi kuuri paikallaan, jos niissä korvissa on vielä jotakin? Tosi mielenkiintoinen, vaikka kurja tarina teillä. Vai olisko siellä vatsassa sitten kuitenkin vikaa..

Mä oon soittanut ihan joka paikkaan uuden kierroksen, ravitsemusterapeutista tk-lääkäriin, mutta kukaan ei osaa sanoa mitään syytä. Uutta antibioottikuuria ei anneta turhaan ja kaikki epäilee sen olevan vaan sattumaa. Onneksi sain edes ajan sinne puheterapeutille uudestaan, josko sieltä sitten saisi lähetteen jatkotutkimuksiin :| Oli kyllä niin outoa, kun pojalle sai olla koko ajan laittamassa sapuskaa ja kaikki kelpasi... meni jopa maissinkuoret kakomatta :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä taas ihan päinastoin, ab-kuuri päällä ja syöminen loppuu. Kuuri loppuu niin alkaa maistua...

Näin meilläkin yleensä, korvakierre takana, eli muutama kuuri tuli syötyä. Korvat putkitettiin marraskuussa ja sen jälkeen loppui tulehdukset, tuo oli ensimmäinen putkituksen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Ootko koittanu antaa maitohappoa, vaikka Rela-tippoja, siis viikkoja, kuukausiakin putkeen?

Rela-tippoja on käytetty jo ties kuinka kauan, refluksilääkkeen aloitin varmuuden vuoksi uudestaan.
Kuurina meillä oli amorion, joka ei mun käsittääkseni oo edes kamalan laaja... mä en ainakaan voi käsittää, mutta silti tuntuu, että noilla oli jotain yhteyttä :headwall:

Kuumimmat

Yhteistyössä