Ihastua nyt sitten varattuun mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vituttaa ja ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vituttaa ja ahdistaa

Vieras
Ette usko miten voi olla virhe ihastua 38 vuotiaaseen mieheen (itse olen parikymppinen), jolla on jo perhe. Nainen ja lapsi. En ymmärrä miksi tässä näin kävi. Tapaamme töiden merkeissä kerran / pari kuussa ja sydämeni meinaa pakahtua siitä ilosta. Mutta onko tässä jotain muutakin kuin yksipuolista ihastumista? Mies usein katsoo minua syvälle silmiin, kyselee seurustelukuvioistani, heittää pervohkoja vitsejä jotka sitten "naamioi" kuulostamaan viattomilta lausahduksilta. En tiedä mitä tehdä. En tiedä tekeekö mies sitä muillekin, vaiko vain minulle. On niin ikävä että itkettää.

Jos olet suht viehättävä ja fiksu niin saat kohtuullisen pienellä vaivalla hyvinkin mahdollisesti miehen vokoteltua itsellesi. Neljääkymppiä lähestyvät naiset (olettaen että puolisonsa on suurin piirtein senikäinen) alkavat jo siinä vaiheessa olla sitä tyypillistä "voimaistunutta" ämmätyyppiä joita tämäkin palsta suorastaan kuhisee. Kovat vaatimukset, jyrkät mielipiteet, feministinen asenne, tyytymättömiä miehiinsä, selkäänpuukottajia, heikkoitsetuntoisia ja usein mieleltään epävakaita ämmiä isolla Ä:llä. Sinulla on vielä mahdollisesti tarjota miehelle paljon sitä mitä näillä monilla ei ole, ei enää eikä joillain tietenkään koskaan ole ollutkaan. Mutta nuori ikäkin jo sinällään on aina etu.

Suosittelen ja toivotankin lämpimästi onnea valloitusyritykseen sinulle. :)

Mutta nuori ikäkin jo sinällään on aina etu.

Ei se aina etu ole. Mun veljeni on 38-vuotias (eronnut, komea, menestynyt) ja häntä rasittaa suunnattomasti se, kun parikymppiset nuoret naiset juoksevat hänen perässään. Hän kokee, ettei heillä kerta kaikkiaan voi olla mitään yhteistä jo pelkästään tuon ikäeron takia. Sanoo, että ne iskemisyritystilanteet ovat kovin kiusallisia, hän kun osaa ajatella parikymppisiä naisia korkeintaan pikkusiskoinaan, eikä kuulemma ole aikeissa ruveta "kehdonryöstäjäksi".

• Tykkää
Reactions: up&go
Täytyy sanoa että miehet tuossa vaiheessa jo alkavat olemaan valmiita seikkailuihin, mutta valitettavasti se oma vaimo vie sen 40 v kriisin metsästyskokemuksen voiton, ei se mies ole sen enempää vailla kuin vähän piirakkaa ja jännitystä elämään, että älä nyt reppana ainakaan rakastumaan mene.

Noh - vapaitakin miehiä, kivoja ja oman ikäisiä riittäisi vakavaan suhteeseen. Siis miksi rikkomaan toisten liitto, joka on pysyväksi aiottu. Heillä voi olla raskaita aikoja kotona teinien kanssa. Jättäisit sen miehen rauhaan, huolehtimaan perheestään ja rakentamaan pohjaa yhteisille eläkepäiville rouvansa kanssa. Niin on kaikille parasta, ja sinulle on parasta kun löydät vapaan itsesi ikäisen miehen, jonka kanssa voit perustaa ihan oman perheen.

Harvoin tulee sellaisia miehiä vastaan jotka saavat polvet notkumaan ja sydämen hakkaamaan tauotta. Jo pelkkä ajatteleminen tuo hymyn huulille, saatika se että näen hänet...

Harvoin tulee sellaisia miehiä vastaan jotka saavat polvet notkumaan ja sydämen hakkaamaan tauotta. Jo pelkkä ajatteleminen tuo hymyn huulille, saatika se että näen hänet...

Entä oletko huomannut, että miehessä olisi muitakin kuin erinomaisen hyviä piirteitä? Korostaako hän itseään paljon? Kaikkoavatko kaverinaiset tuntemattomasta syystä hänen ympäriltään? Onko viitteitä siitä, että vaimo (kenties oikein hyvästä syystä) räyhää miehelle paljon? Onko viitteitä runsaasta alkoholinkäytöstä? Jakaako mies naisille osia pääosin naisten ulkonäön mukaan? Onko mies mustavalkoinen mielipiteissään? Käyttäytyykö mies koskaan pelottavan tai vaarallisen oloisesti? Tekeekö hän pikkurikkomuksia ja kehuskelee niillä?

Entä onko viitteitä siitä että mies pitää kulisseja tahallaan yllä? Haluaa pitääkin sinut ihastuneena eikä päästä niin lähelle, että saattaisit tarkastella tunkiota vähän lähempää, jolloin voisit kääntää kelkkasi täysin ilman dramatiikkaa?

Katsooko mies lähes jokaista vastaantulevaa naista silmät kiiluen kuin härkä uutta veräjää? Liehitteleekö hän myös kaikkia naispuolisia vastaantulijoita?

Ei vaan nimenomaan mies flirttailee aika pitkälti minulle. On muuten kohtelias ja ei ole vielä kertaakaan suututtanut mua tai edes yrittänyt sitä. Ei kehuskele millään. On kiinnostunut minun elämästäni, kertoo kyllä paljon omastaankin. Ei ole koskaan ollut uhkaava tai pelottava. Olimme työtapahtumassa missä oli paljon naisia: mies tulee juttelemaan minulle.

Ei se aina etu ole. Mun veljeni on 38-vuotias (eronnut, komea, menestynyt) ja häntä rasittaa suunnattomasti se, kun parikymppiset nuoret naiset juoksevat hänen perässään. Hän kokee, ettei heillä kerta kaikkiaan voi olla mitään yhteistä jo pelkästään tuon ikäeron takia. Sanoo, että ne iskemisyritystilanteet ovat kovin kiusallisia, hän kun osaa ajatella parikymppisiä naisia korkeintaan pikkusiskoinaan, eikä kuulemma ole aikeissa ruveta "kehdonryöstäjäksi".

kunnon neiti toi veljes! Aika katsoa hameen alle ja asentaa pallit takas. Mitä ihmeen 'yhteistä' naisella pitäisi olla. Sen takia kai erotaan. Suurimmalla osalla kai on yhteistä 38v:n naisen kanssa rahat (joista 80% tapauksista mies tienaa enempi) ja lapset. Mitä yhteistä menestyvä mies kaipaa naisista jos naisia riittää ja menestystä? Eikö mies osaa olla ilman äitiä.

Nuori nainen on mahtava! Pieni lapsellisuus on huvittavaa ja se ihailu ja ihmettely. . . Tietysti menestystä ei pidä jakaa kenenkään parikybäsen siipeilijän kanssa mutta antaa sen tuoksun houkutella.

Hitto ärsyttää tollaset jotka ei tajua onneaan. Mutta hyvä puoli on se, että on yks kilpailija vähemmän niille nuorille, jotka ei meinaa naista saada.

Jos olet suht viehättävä ja fiksu niin saat kohtuullisen pienellä vaivalla hyvinkin mahdollisesti miehen vokoteltua itsellesi. Neljääkymppiä lähestyvät naiset (olettaen että puolisonsa on suurin piirtein senikäinen) alkavat jo siinä vaiheessa olla sitä tyypillistä "voimaistunutta" ämmätyyppiä joita tämäkin palsta suorastaan kuhisee. Kovat vaatimukset, jyrkät mielipiteet, feministinen asenne, tyytymättömiä miehiinsä, selkäänpuukottajia, heikkoitsetuntoisia ja usein mieleltään epävakaita ämmiä isolla Ä:llä. Sinulla on vielä mahdollisesti tarjota miehelle paljon sitä mitä näillä monilla ei ole, ei enää eikä joillain tietenkään koskaan ole ollutkaan. Mutta nuori ikäkin jo sinällään on aina etu.

Suosittelen ja toivotankin lämpimästi onnea valloitusyritykseen sinulle. :)

Ompa kamalaa ja tunteetonta oikein kehottaa toista rikkomaan perhe ja viemään lapsilta kokoaikaisen isän! Miten näin tunteettomia ja itsekkäitä ihmisiä vielä löytyy??
Ap:lle ihastukset tulee ja menee. Olen varma, että löydät itsellesi sen oikean joka on ihan vapaakin. Tästä jos kehittyisi suhde (vielä kun ovat yhdessä) ja vaikka sitten päätyisitte yhteen sinulla olisi aina vaikeaa olla se toinen nainen. Joutuisit olemaan äitipuolena lapsille jotka olisivat sinulle katkeria isän viemisestä ja tulemaan toimeen exän kanssa joka sinua inhoaisi. Olen nähnyt uusperheitä hankalien exien kanssa ja usko pois sinä et siihen tilanteeseen halua! :)

Yhteistyössä