Ihastuin mieheen, joka voisi ikänsä puolesta melkeinpä olla isäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäs nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitäs nyt

Vieras
Mies täyttää tänä vuonna 50 vuotta. Itse olen 32-vuotias.
Järkytyin miehen iästä ihan niin, että multa meni ihan pasmat sekaisin. En tiedä mitä tehdä, toisaalta mies on aivan mieletön, mutta toisaalta kuvittelin hänen olevan vasta nippa nappa 40-v. :(
En olisi ikinä kuvitellut, että alkaisin millekään itseäni yli 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta että ikäeroa on noinkin paljon, melkein 20 vuotta. :(

Ei yhtään kamalaa, kun molemmat ovat työikäisiä aikuisia.

Tulevaisuutta ajatellen ehkä hirvittäisi olla nelikymppisenä eläkeläisen kanssa, mutta ehkäpä tuossa 15-vuodessa siihenkin ajatukseen ehtii tottua...:D

Ei yhtään kamalaa, kun molemmat ovat työikäisiä aikuisia.

Tulevaisuutta ajatellen ehkä hirvittäisi olla nelikymppisenä eläkeläisen kanssa, mutta ehkäpä tuossa 15-vuodessa siihenkin ajatukseen ehtii tottua...:D

Minusta tämä tuntuu jotenkin epäreilulta. Mies vaikuttaa tosi sopivalta, mutta tuo ikä vaan tökkii. Minun näkökulmasta 5-kymppinen kolkuttelee jo kohta hautausmaan portteja... Ihan tyhmää, mutta en voi ajatuksilleni mitään. :(
Yhteiset vuodet, montako lie edessä noin vanhan kanssa. Tarvii kohta viagaraakin... : /

Alkuperäinen kirjoittaja mitäs nyt;26823395:
Minusta tämä tuntuu jotenkin epäreilulta. Mies vaikuttaa tosi sopivalta, mutta tuo ikä vaan tökkii. Minun näkökulmasta 5-kymppinen kolkuttelee jo kohta hautausmaan portteja... Ihan tyhmää, mutta en voi ajatuksilleni mitään. :(
Yhteiset vuodet, montako lie edessä noin vanhan kanssa. Tarvii kohta viagaraakin... : /

Iän myötä ikäerot tuppaavat pienenemään. Kun itse saavutat neljänkympin rajapyykin, todennäköisesti 5-kymppiset eivät ole enää toinen jalka haudassa. Eivätkä edes kuusikymppiset. Omat vanhempani ovat seitsemänkympin korvilla, ja vasta nyt alan tajuamaan että he ovat eläkeläisiä. Nuorempana seitsemänkymppiset tuntuivat ihan ikälopuilta. Ja nelikymppisetkin aika vanhuksilta. Nyt olen itse nelikymppinen - ja vielä nuori! :D

• Tykkää
Reactions: Lex
Alkuperäinen kirjoittaja mitäs nyt;26823395:

No, unohda sitten koko juttu. Ei sinusta ole siihen.

[QUOTE="ööö";26824419]No, onhan se ikäkin sitä ihmistä itseään, vai?[/QUOTE]

Mutta se ei ole oleellista, kuinka kauan joku on elanyt, vaan se, kuka ihminen on. Eli minulle ika ei ole este nahda ihmista persoonana.

Meillä on 12 vuotta ikäeroa (minä 24, mies 37), eikä tämä ole kyllä vielä missään tuntunut.

Olen miettinyt itsekin tuota eläkeläisen kanssa olemista, mutta sinne on vielä niin monta vuotta etten todellisuudessa voi edes tietää siitä mitään :D

Sinuna en turhia stressaisi, jos mies kerran muuten on sopiva ja hyvä.

Jotkut sopii toisilleen, jotkut ei, riippuu niin ihmisestä että onko ikä pelkkiä numeroita.
Oma hyvä ystäväni alkoi parikymppisenä seurustella yli 20 vuotta vanhemman erakoituneen sairaseläkeläisen kanssa. Tykkäävät nyhjätä kaksin kotona. Tulevaisuudesta ei tiedä kukaan, mutta onnellisia ovat toistaiseksi olleet... Tämä toki vain yksi esimerkki.

Yhteistyössä