Ihastuin tahtomattani itseäni 15v nuorempaan mieheen, tuntuu nololta ja toisaalta niin ihanalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vanhanainenhunningolla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vanhanainenhunningolla

Vieras
Olen niin ihastunut itseäni 15v nuorempaan "poikaan"- no okei...hänhän on aikuinen mies, mutta koskaanikinä en aiemmin ole edes katsellut noin paljon nuorempia miehiä ja aikoinaan koin noloksi senkin, että exäni oli minua 3 kk nuorempi!!!:)))
Nyt vain ykskaks huomasin, että minulla on tunteita tätä miestä kohtaan ja vaikuttaisi siltä, että hänkin ainakin pitää minusta- vanhasta eukosta! Vai onko pelkästään mielikuvituksen tuotetta, mutta hän katsoo minua aina niin pitkään ja hakeutuu seuraani...silti luulen, että hän on jotenkin hieman ujokin ja voiko olla myös niin, että olisi jopa omalla tahollaan myös hämillään, mikäli hän on kiinnostunut minusta-edelleenkin siis vanhasta eukosta!

Tsemppaan koko ajan, etten tekisi itsestäni täyttä idioottia hänen seurassaan ja pelkään näyttäväni ihastumistani hänelle...

Todellakin vanha nainen on hunningolla nyt!
Auttakiaa hyvät ihmiset minua, mitä ihmettä pitäisi tehdä???

Elämä helopuutt kovin kun lakkaat ajattelemasta mitä muut susta ajattelee. Ne muut ei elä sun elämää, joten unohda muut ja tee niinkuin susta tuntuu!! Anna palaa!!

Herran jestas mä en voisi ottaa sen ikäistä lähes lasta edes puoliksi tosissaan joka vois olla oma poikani. yäk.

Miksi kukaan haluaisi edes niin paljon kakaramman ukon?

Yhteistyössä