Ihastuin toiseen ja petän miestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sadglad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sadglad

Vieras
En olis ikinä uskonut käyvän näin.
Ihastuin korviani myöten toiseen. Hän huomasi ihastumiseni ja kietoi mut pikkusormensa ympärille. Nyt mulla on salainen sivusuhde. Olen monta kertaa pyytänyt ihastukseltani että lopetetaan pettäminen. Molemmat ollaan varattuja. En ymmärrä itseäni, mutta en kertakaikkiaan pysty lopettamaan sivusuhdetttani jos ihastukseni ei sitä halua. Hän on tosi taitava. Monta kertaa olen pistänyt homman poikki mutta aina löydän itseni harrastamasta taas seksiä hänen kanssaan. Hän näkee heikot hetkeni ja käyttää tilaisuudet hyväkseen. Tiedän nyt, etten pysty lopettamaan jos hän ei päästä musta irti.

Omatunto huutaa. Aviomieheni kanssa mulla on pitkä parisuhde, lapset ja elämä. Tosin miehenikin on mua pettänyt muta siitä on kauan, luottamus on rakennettu uusiksi...
.
Itku mikä kuvio. Heräsin taas aikaisin murehtimaan.

Auttakaa mua!!

Kivaa ja ihanaa on niin kauan kun sitä kestää. Tosiasiassa tulee päivä kun a) käry käy b) rakastettusi ilmoittaa, että tämä oli nyt tässä c) sinä olet niin rikki, että et jaksa enää, jolloinka voit menettää enemmän kuin voittaa. Kirjoitan kokemuksesta koska olin 10 v toinen nainen ja avioliitossa. Ensin tuntui niin ihanalle mutta pian tuntuikin, että petit aviopuolisosi kanssa rakastajaasi. Itsesi tähden lopeta suhde. Jos haluat elämääsi muutosta siivoa ensin kotipesä ja lähde uuteen suhteeseen puhtaalta pöydältä.

Yhteistyössä