J
Joulupossu
Vieras
Ajattelin kirjoittaa tänne kun tuntuu ettei kaikkea voi pitää sisällään. Taustana voisin kertoa sen verran että minä ja vaimo ollaan oltu yhdessä pitkälti yli 10 vuotta ja meillä on kolme lasta. Meillä on pitkään ollut melko vaisua ja nyt tämä syksy oli minun mielestäni kaikkein pahin. Minulla on ollut vähän enemmän aikaa ajatella meidän suhdetta ja mitä meillä on ollut ja voisi vielä olla. En koskaan ole ollut mikään "tunneihminen" ei se tarkoita ettei minulla mitään tunteita olisi vaan en näytä niitä juurikaan ulos. Kuitenkin nyt olen huomannut että miten paljon rakastan edelleen vaimoani ja että olen taas ihastunut häneen. Olen puhunut asiasta hänelle ja asiat on muuttuneet parempaan suuntaan. Minulla vain on ilmeisesti liiankin paljon tunteita ja haluaisin olla koko ajan lähekkäin ja puhua (ihan mistä tahansa) mutta vaimo meinaa jo välillä ärsyyntyä
ja sanoo ettei sitä voi noin vaan ihastua kun on jo oltu niin kauan yhdessä. Minusta vain tuntuu etten saa oikein vakuutettua häntä siitä miten onnellinen minä tällä hetkellä olen. Tosin seksiä on harrastettu viikon sisään enemmän kuin parina edellisenä vuotena yhteensä joten kai tämä minun olotilani on jotenkin vaikuttanut myös häneen. Toiveena minulla on että vaikka meillä on kiireinen kevät tulossa niin pystyttäisiin pitämään edes osa tästä läheisyydestä mitä nyt on.
Haluaisinkin tietää onko muilla ollut koskaan samaa tilannetta ja miten teillä meni. Pitäisikö minun jarrutella vai annanko mennä?
Haluaisinkin tietää onko muilla ollut koskaan samaa tilannetta ja miten teillä meni. Pitäisikö minun jarrutella vai annanko mennä?