Ihastuminen melkein tuntemattomaan - miten tehdä aloite?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2631
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

2631

Vieras
Oletteko koskaan ihastuneet esim. asiakaspalvelutilanteessa.... JA tehneet aloitteen. Vinkkejä, kokemuksia... sekä myyjän että asiakkaan perspektiviistä.

Olen näissä asioissa ihan armottoman ujo. Olen siis useamman kuukauden flirttaillut erään söpön myyjän kanssa. Ja voisin kuvitella, että myös hän on minusta kiinnostunut. Hän on sinkku, ja niin olen minäkin. Hän myyjä, minä asiakas. Tiedän hänestä jonkin verran, mutten silti kehtaa esim. lisätä häntä FB:ssä, joka voisi auttaa muun kontaktin ottamisessa.

Miten ihmeessä tehdä aloite tällaisessa tilanteessa, kun kuitenkin kohtaamme ainoastaan hänen työpaikallaan. Toinen asia, joka saa minut arkailemaan on tietysti on tietysti se fakta, että olemme molemmat naisia. Hän tietää minun lesboudestani. Ystävien/tuttavien kautta olen saanut ongittua tietooni, että tämä myyjätär on vähintään biseksuaali, mutta mikään täysi fakta tämäkään ei tietenkään ole.

En juurikaan käy ulkona (siis ravintoloissa tms), mutta olen yrittänyt onkia selville, missä hän mahtaisi poiketa ja milloin... olisi huomattavasti helpompi aloittaa jutustelu jossain muualla kuin hänen ollessaan töissä. Toistaiseksi en ole onnistunut häntä vapaa-aikana bongaamaan.

Miksi sitä pitääkin olla näin valtavan ujo!