ihastunut minäkin varattuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi sotkeudutte varattuihin!!!!!! :kieh: :kieh: :kieh:
Itse en koske tikullakaan jos mies varattu vaikka kuinka oisin pihkassa häneen, vasta sitten kun on eronsa hoitanut. Ja vaikka liitto ois jo vituillaan, en halua olla se viimenen niitti joka rikkoo perheen.

vaimoa en tunne, eikä tule morkkistakaan, kun hänen kanssaan on vaan niin mukavaa ja hyvä olla. Ja kaikki yli 25-vuotiaita, eli ei mitään teini-ihastumisia kyseessä.

teitä on näköjää joka lähtöön... ole sitte onnellinen ku toisen ukon kanssa pelehdit ja tapailet. siis voi vittu.. On siinä vaimolla kestämistä ku käy asiat ilmi... ettet sä olis sille ukolle vaan pelkkä pano? :D:D:D

ei haittais vaikka oisin pelkkä pano, vaikka hän haluaakin aina myös käydä ihan leffassa jne, mutta seksi on loistavaa, eli en valita vaikka pelkkä reikä hänelle olisinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:
ei haittais vaikka oisin pelkkä pano, vaikka hän haluaakin aina myös käydä ihan leffassa jne, mutta seksi on loistavaa, eli en valita vaikka pelkkä reikä hänelle olisinkin.

jossain vaiheessa valitat. saattaa sattua myös jälkikäteen kun vasta tajuaa mitä toinen teki sulle (jos siis oot pelkkä reikä)

mulle käynyt niin...

Sä et taida oikein arvostaa ittees

Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:

jossain vaiheessa valitat. saattaa sattua myös jälkikäteen kun vasta tajuaa mitä toinen teki sulle (jos siis oot pelkkä reikä)

mulle käynyt niin...

Näin juuri. mitäs sitten jos oma miehesi( jos olet varattu) sinut jättää ja samantien hylkää tää toinenkin, sattuuko sitten???

kyllä mä arvostan itseäni, meillä on loistavaa yhdessä, samanlainen huumorintaju ja mielettömän hyvää seksiä, rauhallisia yhteisiä hetkiä ja joskus vaan tuijotellaan toisiamme silmiin. Hän on mukavaa seuraa eikä minua jollain tapaa edes haittaa että hän on varattu, koska itse en vakavaa suhdetta halua tällähetkellä.

Mimmu, entäpä kun olet itse joskus onnellisessa suhteessa ja sinun ihana mies pettää sinua jonkun naisen kanssa???? Käy elokuvissa ja paneskelemassa miltä silloin tuntuu??? Uskon vahvasti siihen että hyvä ja paha saa palkkansa.

Mä en vaan jaksa ymmärtää näitä jotka vehtaa varattujen kanssa ja vielä hehkuttaa sillä.

Jos jonkun kanssa haluaa olla ja elää, niin eikö sen asian vois hoitaa niin että ensin eroaa siitä edellisestä (nykyisestä ) ja vasta sitten ottaa sen uuden.
Se olis kaikkia kohtaan reilumpaa.

Sanoo paljon sekä miehen arvostuksesta sua kohtaan että omasta itsesi arvostamisesta, että suhteenne on salainen. Totta kai mies tykkää ilmaisesta panopuusta, etenkin jos voi pitää ihan oikean perheen samalla. Se, että kelpaat satunnaiseksi hoidoksi ei tarkoita, että kelpaat mihinkään muuhun.

Sun kaltaisesi ovat tunteettomia ihmissuhdeloisia, jotka ette kykene tuntemaan empatiaa tai kunnioittamaan perheitä, ja joita toisaalta petturimiehet käyttävät säälittä hyväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Sanoo paljon sekä miehen arvostuksesta sua kohtaan että omasta itsesi arvostamisesta, että suhteenne on salainen. Totta kai mies tykkää ilmaisesta panopuusta, etenkin jos voi pitää ihan oikean perheen samalla. Se, että kelpaat satunnaiseksi hoidoksi ei tarkoita, että kelpaat mihinkään muuhun.

Sun kaltaisesi ovat tunteettomia ihmissuhdeloisia, jotka ette kykene tuntemaan empatiaa tai kunnioittamaan perheitä, ja joita toisaalta petturimiehet käyttävät säälittä hyväksi.

Mies voi arvostaa tätä toista naistaan hyvinkin paljon. Joskus oma vaimo on syystä tai toisesta vaan vaikea jättää. Tai aina ei edes halua.
Toiseen naiseen voi silti olla hyvinkin ihastunut.
Ei toki aina. Mutta kokemuksesta puhun.

Yhteistyössä