M
mimmu
Vieras
kun täällä nyt sitten avaudutaan..niin minä kanssa. Olen ihastunut varattuun mieheen, jonka kanssa ollaan jo tavattukin muutaman kerran.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:ei haittais vaikka oisin pelkkä pano, vaikka hän haluaakin aina myös käydä ihan leffassa jne, mutta seksi on loistavaa, eli en valita vaikka pelkkä reikä hänelle olisinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:ei haittais vaikka oisin pelkkä pano, vaikka hän haluaakin aina myös käydä ihan leffassa jne, mutta seksi on loistavaa, eli en valita vaikka pelkkä reikä hänelle olisinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:ei haittais vaikka oisin pelkkä pano, vaikka hän haluaakin aina myös käydä ihan leffassa jne, mutta seksi on loistavaa, eli en valita vaikka pelkkä reikä hänelle olisinkin.
jossain vaiheessa valitat. saattaa sattua myös jälkikäteen kun vasta tajuaa mitä toinen teki sulle (jos siis oot pelkkä reikä)
mulle käynyt niin...
Alkuperäinen kirjoittaja v:Sanoo paljon sekä miehen arvostuksesta sua kohtaan että omasta itsesi arvostamisesta, että suhteenne on salainen. Totta kai mies tykkää ilmaisesta panopuusta, etenkin jos voi pitää ihan oikean perheen samalla. Se, että kelpaat satunnaiseksi hoidoksi ei tarkoita, että kelpaat mihinkään muuhun.
Sun kaltaisesi ovat tunteettomia ihmissuhdeloisia, jotka ette kykene tuntemaan empatiaa tai kunnioittamaan perheitä, ja joita toisaalta petturimiehet käyttävät säälittä hyväksi.