Siis tämä on kyllä nyt niiin teiniosastoa ja en ikinä olis voinu kuvitella että ole ihastunut johonkin ulkomaiseen miesnäyttelijään :O.Siis mikä hitto minua oikeen vaivaa?!?oma perhe on ja no,miehen kans menee niin ja näin mutta että mennä nyt oikeasti ihastuun johonkin niiin mahdottomaan että,kääk!
Onko kellään käynyt vastaavaa?
Tuntuu että kaikki hänen tekemät leffat ja ohjelmat pitää kattoa ja netistä ettiä kaikki mahdollinen tieto mitä löytyy....viimeksi joskus teininä "fanittanut" NKOTB:tä .
ja se näyttelijä näyttelee Moonlight-nimisessä sarjassa,miesvampyyri Mick.Alex O'loughlin oikealta nimeltä.Siinä on jotenkin sellainen mies että huoh......
tiedän,säälittävä olen mutta minkäs teet .......
minä olen aikuisiälläni ihastunut mm. seuraaviin näyttelijöihin ; Gerard Butler, Joaquin Phoenix ja Alexander Skarsgård, että et ole ainoa. "Villiintymiseni" aikana hommasin heidän leffojaan ja parhaimpia kuolasin monta kertaa
Minkäs sille mahtaa, ei mitään. Kiva että on elämässä vähän jotain "säpinää". Ihastun usein myös joidenkin kirjojen roolihahmoihin ja myös television / elokuvien puolella on ollut ohimeneviä ihastuksia mutta nuo kolme sellaisia pysyvämpiä
Avasin keskustelusi ja säikähdin jo onko meillä vielä sama ihastus Mä 4 lapsen äiti ja ihastunut Twilight edwardiin kaikki jaksot tullut katsottua ja sitä uusinta olis pitänyt päästä elokuviin katsomaan, mutta taidan nyt odottaa milloin se on vuokrattavissa.
Huh,onneksi meitä on muitakin !
osaisko joku auttaa et mistä löytäsin tän Alex O'Loughlin tekemiä leffoja?!olen koittanut yhtä elokuvaa metsästää ,The Invisible mutta mikään leffavuokraamo ei sitä löydä?!2007 valmistunut.Yksi saman niminen elokuva oli kyllä mutta ihan eri kannet kuin tässä mitä etsin ja eri näyttelijät kans.