Ihastunut toiseen mieheen, mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja S
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

S

Vieras
Olen ihastunut mieheen joka asuu eri maassa kuin minä.
Olen naimisissa oleva perheenäiti.

En selkeästikään enää rakasta miestäni, mutta kannattaako minun rikkoa perheeni tämän ihastukseni takia?

En voi muuttaa hänen maahansa, koska en halua jättää lapsiani tai erottaa heitä isästään ja isovanhemmistaan.

Mieskään ei taida muuttaa tänne.

Pitäisikö siis odottaa, että tunteet omaa miestä kohtaan palaavat vai ottaa ero ja opetella elämään yksin?

Vai pitäisikö jatkaa yhdessä oman miehen kanssa?

Itehän tuon parhaiten tiedät mitä teet mutta kannattaa miettiä onko tuossa nyt mitään järkee, varsinkin jos kyseessä vaan ihastus ja sekin jossain huitsin nevadassa, niitä tulee ja menee.

Oota ja katso haihtuuko kemia vai ei. Yltiörakastuneena tai siis ihastuneena ei kannata tehdä äkkinäisiä ratkaisuja. Odota vaikka syksyyn, kyllä aika sitten näyttää, minne vaaka kallistuu. Onko järkevää rikkoa kaikki siteet yhden ihastuksen vuoksi?

Ei ihastumisessa mitään pahaa ole ja olet jo selkeästi itsekin tajunnut että mitään oikeaa tulevaisuutta teillä ei ole. Ihastuminen menee ja toivottavasti taas huomaat miehesi hyvät puolet. Ja luultavasti vain piristää seksielämäänne jos hieman fantasioit tästä ihastuksestasi kun olet miehesi kanssa.

Yhteistyössä