Hae Anna.fi-sivustolta

Ihastunut ystävään ja seksiä on ollut

Viestiketju osiossa 'Ihmissuhteet' , käynnistäjänä vierailija, 25.11.2018.

1. vierailija Vierailija

Jos olen tänä vuonna useamman kerran harrastanut seksiä miespuolisen ystäväni kansssa ja vuoden sisään olemme viettäneet yhdessä ja kahdestaan paljon aikaa, mitä tästä voi päätellä? Onko hän rakastunut minuun? Jotain tunteita on, mutta emme ole keskustelleet. Kumpikaan meistä ei myönnä haluavansa parisuhdetta, ja olen hänen erittäin hyvän ystävänsä exä ja on minulla muutakin säätöä. Hänellä taas ei ole vuosiin ollut, tiedän että välttelee romanttisia suhteita. Olen rakastunut häneen mutten ole suoraan myöntänyt asiaa.

2. Puutteessa Vierailija

Ei tuossa kuvauksesi perusteella mies ole lainkaan rakastunut. Sinä olet saatavilla, kun luonto kutsuu, tuttu ja turvallinen kumppani siihen touhuun, mahdollisesti myös kaverina joskus muutoinkin. Voi olla myöskin, että hän ei tarvitse naista rakastetukseen, vaan elelee mieluummin itsekseen vapaana kaikista velvollisuuksista muita kohtaan. Ns. vanhapoikatyyppi. Ei se ole lainkaan harvinaista, näin on myös osalla naisia.

Ei kannata sitoa mieltään häneen, katsele erilaisia kaloja.

3. vierailijamies Vierailija

4. Saman kokenut Vierailija

Älä polta näppejäsi kaverisi kanssa. Hän viihtyy seurassasi mutta ei ole valmis sitoutumaan. Olet hänen ystävänsä exä joten .... rakkauselämässä on aika siirtyä toisiin maisemiin. Kaikkea hyvää Sinulle, olet rakkauden ansainnut toisenlaisen miehen kanssa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri