Ihastunutko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *Elviirainen*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

*Elviirainen*

Vieras
Kertokaa mistä tietää että mies on ihastunut. Epäilen, että mieheni paras ystävä on ihastunut minuun. Ainakin hän mielestäni käyttäytyy siten.. hakeutuu usein seuraani, on mustasukkainen minusta, juttelee porukassa aina minulle (siis katsoo puhuessaan minua), mieheni poissaollessa käyttäytyy omistavasti ja suojellen, koskettaa "vahingossa" ohimennen jne. Varsinkin juovuksissa katselee minua hyvinkin intensiivisesti. Ns. "tunnelmallisissa" tilanteissa (musiikki tms.) hän katselee minua usein 'kaipaavasti'.

En tiedä, osaanko nyt lukea rivien välistä vai mitä.. Miltä tuo teistä kuulostaa?? Onko hän oikeasti ihastunut minuun vai mitä tämä on?? Hän ei koskaan tekisi mitään enempää, koska on siis mieheni paras ystävä. Enkä minäkään tietysti tekisi mitään.

No kaipa tuokin on totta, mutta se ei olekaan pointti, vaan se, että ovatko nuo teot ihastuneen ihmisen juttuja? Tätä on jatkunut jo kauan. Enkä oikein tiedä, miten suhtautua. Ensin luulin että hän oli minulle vain ystävällinen, mutta enpä tiedä enää, onko se vain sitä.

Yhteistyössä