IHME! kuollut vauva heräsi ennen hautajaisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DURACELL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mut siin sanottiin et "hädintuskin oli hengitysrefleksejä ja sydämenlyöntejä" mut oli kuitenki..

musta ne julisti sen vauvan kuolleeksi liian aikaisin.. mut oli kuitenki aika ihme et 24vkonen hengittää itse ja itkee..

Anteeksi kun keskeytän tämän hurmostelun...Jos vaikka puhutaan ihmeestä sitten kun vauva on selvinnyt ensimmäiset pari viikkoa ja nähdään miten hän alkaa kehittyä. Oppiiko koskaan hengittämään itse, syömään itse, liikkumaan itse, miten aivot toimivat jne. Tottakai osa pikkupikkukeskosista elää ihan normaalia elämää, toisilla taas on vaikeampaa. Sinnikäs oli kyllä tämä tapaus!

:o Onneksi vanhemmat veivät vauvan kotiin valmistellakseen hänet hautajaisia varten! Ajatelkaapa jos sairaala olisi hoitanut vauvan eteenpäin, kukaan ei välttämättä olisi kuullut vauvan itkua ja pieni olisi haudattu elävältä! :o

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
hmm..:D kukaan muu ei vissiin kiinnittäny huomioo tohon et se julistettiin kuolleeksi ennenaikoja..

Ei vaan vauva oli kuollut ja Jumalan armo ja rakkaus toi hänet takaisin keskuuteemme. Hallelujaa!

Yhteistyössä