Hae Anna.fi-sivustolta

ihme uni

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä ntiLurps, 25.06.2005.

1. ntiLurps Vierailija

olin liikkeellä oudon ihmisen*miehen*kanssa ja etsimme tulta.kävelimme pitkän matkan etsien tulta.lopuksi löytyi tulta tämän oudon miehen kotua.ei ymmärrä mitä toi uni tarkotti,mutta jäi selvästi mieleen,liian selvästi.????

2. Tuuba Vierailija

Wai että intohimoa sitten olit miehen kanssa etsimässä. Ja sieltähän se löytyi, miehen kotoa! Ettei vaan olisi intohimoinen rakkaus elämääsi astumassa? Tai sitten sitä kovasti toivot ja odotat.

Sopiikohan elämäntilanteeseesi tällainen tulkinta?
    Tuuba

3. ntiLurps Vierailija

nojaa en nähny tulta ja en menny sisälle taloon,kakskerroksisen kerrostalon miehen asuntoon..ootin ulkopuolella.ja sepä se kummaa ku ei muka ees tunnettu toisiamme,joten juttelu oli aika normaalia kun haimme tulta.mut hiton selvä uni...oiskoha vaikeuksiii tuomassa tämmönen outo vaale mies tai poika mun mielestä:D?Kun ite olen jo niin vanha,siis yli -68..apuva:O

4. Tuuba Vierailija

Hei!

Tuo selvennyksesi muuttaakin sitten unen tulkintaa. Jos haluat, voit kertoa unesi täsmällisesti ja yksityiskohtaisesti väreineen, tunnelmineen kaikkineen, niin voit saada siihen selkeää tulkinta-apua... ... Unia on joskus melko vaikea tulkita ja pienet epämääriset ""siihen suuntaan"" - unikuvaukset eivät oikein tarjoa mahdollisuutta sen tulkinnassa auttaa... ...

Tuuba

5. ntiLurps Vierailija

Mä tiedän mitkä unet pitää paikkansa tai siis tietävät jotain.Ja toi uni oli tuon luonteinen.En ymmärtäny mitä yritti kertoo...

6. Omenapuu Vierailija

Hei ntiLurps!

Tuli hallittuna ja varsinkin etsittynä tarkoittanee sisäisen energian etsimistä. Tämä unen mies voi olla animuksesi, tuntematon mies itsessäsi. Miehinen olemuspuolesi tätä energiaa tarvitsee tasapainon vuoksi, ettemme eläisi liian tunteella vaan joskus olisi hyvä ajatella asioista järkiperäisesti (tai loogisesti).
    Tulen löytyminen kertoo siis sisäisen tasapainon löytymistä.

Hieno uni!
    Lämmöllä,
    Omenapuu

7. ntiLurps Vierailija

ymmärsinköhä viestin oikein hmm...siis n.sisäinen rauhako?Jota mulle on tuputettu tai ei nyt ihan mut kumiski :D?

8. Sinilemmikki Vierailija

Tuli merkitsee minulle usein riitaa - vaikka esim. vain pientä kipakkaa sanaharkkaa :) tai sitten vähän suurempaa, tulen liekistä riippuen.

Se voi olla myös uuden luomisen merkkinä.

Katsastahan tilannetta - nyt on monenmoista tulkintavaihtoehtoa :)

t. Sinilemmikki
    Rakkautta ja iloa sydämiin :)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus