Ihmeellinen tunne toisella puolella kurkkua? Kuin pala.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolissaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolissaan"

Vieras
Ei tunnu mitään pattia tai vastaavaa, ei ole kuumetta eikä se edes tunnu koko päivää mutta jossain vaiheessa aina alkaa tuntua typerältä kurkussa, kuin olisi pala jota tekee mieli ryhäistä tai niellä.
Kohtaa painaessa ei myöskään satu. Kohta on vasemmalla puolella, leuan alla/alapuolella.

Aloitin juuri uudessa opiskelupaikassa, kannan raskasta laukkua päivittäin että voisiko johtua edellisistä syistä. Voiko olla ihan psyykkinen kun en kokoaikaa palaa edes muista?
Myös kovasti tuossa opiskelupaikassa tuntuu olevan flunssaa liikkeellä, voiko olla ensioire flunssasta?
Tää tuntuu nyt kolmatta päivää.

Heti sitä pelästyy syöpää vaikka olen vasta 23 vuotias.

Paniikki kohtauksen oire? Voi olla ettei muita oireita edes tule. Menee ohi, voi kestää jopa viikon.
Mutta voisi olla myös jokin tulehdus(kuumetta?) . Kilpirauhas arvojen heitto voi myös olla syynä. Veikkaan psyykkistä kuitenkin. Itse saman kokenuit, erittäin epämiellyttävää.

[QUOTE="...";24422119]Paniikki kohtauksen oire? Voi olla ettei muita oireita edes tule. Menee ohi, voi kestää jopa viikon.
Mutta voisi olla myös jokin tulehdus(kuumetta?) . Kilpirauhas arvojen heitto voi myös olla syynä. Veikkaan psyykkistä kuitenkin. Itse saman kokenuit, erittäin epämiellyttävää.[/QUOTE]

Ei oo kuumetta tosiaan.. Eikös kilpirauhasten oireilussa ole väsymystä, lihomista tai sellaisia? Muita oireita mulla ei oo, koulua tosin jännitin ihan hirveästi ja paniikkikohtaksia on suvussa..
Kiitos tästä selkkauksesta, jos ei mene ohitse tai/ja nostaa kuumeen niin toki menen lääkärille. :)