ihmeellistä oireilua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tietämätön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tietämätön"

Vieras
käytän e-pillereitä ja oon syönyt niitä nyt jo yli puoli vuotta. mahdollisesta hedelmöityksestä olisi nyt jo 7 viikkoa kulunut. mulle on nyt viime aikoina tullut outoja oireiluja. rinnoissa on ollut tuntemuksia jo muutama viikko, välillä vähemmän ja välillä enemmän. juimii välillä ja nippaisee. enää ei oo särkenyt mutta sitäkin on jonku verran ollut. alavatsa oli tosi kipeä yhteen väliin ja meninkin pissa- ja klamydiatesteihin mutta olivat puhtaat. ekat menkat mahd. hedelmöityksen jälkeen oli hieman niukemmat ja rusehtavat kuin ennen mutta viimeisimmät olivat taas täysin normaalit. vatsa turpoilee koko ajan ja alavatsan seutu on "kovettunut". alavatsakipuja on edelleen, tosinkaan ei niin kovia kuin oli aiemmin. vaihdoin uuteen pillerimerkkiin viime viikon perjantaina, mutta oireita oli jo sitä ennen. paitsi pahoinvointi on tullut tällä viikolla. se voi johtua uusista pilsuista.

tein ekat kaks raskaustestiä ku oli kulunut jo yli 19vrk yhdynnästä, toinen iltapäivällä ja toinen aamulla -molemmat negaa. oireet kuitenkin jatkuivat joten tein uuden testin viime viikolla ja sekin ole negaa. olisin siis ollut jo 6. viikolla.

kannattaako mun ottaa yhteyttä vaikka ehkäisyneuvolaan vai miten tässä kannattais toimia?

itellä samaa ollu välillä. pelkkä tressi ja vauvahaavelu voi saada aikaan kaikennäköstä oiretta. hormoonitkin voi olla vaa sekasin.. Mut odottele rauhas viel viikko ja sit soitat vaik terveyskeskukseen niin ne voi ottaa verikokeen..

Yhteistyössä