Hae Anna.fi-sivustolta

Ihmeiden NONIMEHU

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä säästi sairaalamatkalta, 15.04.2008.

1. Sisäpiirikö? Vierailija

Mikähän mahtaa olla tunteikkaan taistelunne aihe?
    Mikä teitä mättää?

2. ... Vierailija

Yksinkerttaistettuna: On olemassa yksi kappale kiihkeää nonistia, jolla on tarpeena sotkea jokainen noni ketju, kirjoittamalla asian vierestä kaikenlaista soopaa. Ideana mitä ilmeisimmin "hävittää" nonista kirjoitettu kiusallinen faktatieto soopan alle. Se miksi minä kirjoitan tälle nimimerkkiä vaihtavalle torvelle, johtuu yksinkerataisesti siitä ,että jos minua vastaan hyökätään perättömin väittein, katson asialliseksi antaa oma vastine.

Mitä tarkoittaa "mikä teitä mättää?"?

3. Tummeli Vierailija

Tällä palstalla ei oikein kannata näköjään puhua asiaa.
    Siitäkin huolimatta vastaan sinulle, koska näytät olevan oikeasti kiinnostunut.
    Olen käyttänyt Noni-mehua lähes 11 vuotta ja olen elävä esimerkki sen vaikutuksesta.
    Minulla on MS-tauti ja pahimpana oireena uupumus.
    Se pysyy kurissa Noni-mehulla.
    Laboratoriokokeissa veriarvoni ovat loistavat.
    Jos haluat lisää tietoa asiasta, laita viesti.

4. Jos et käyttäisi Vierailija

Lääkäri sanoi: Jos et käyttäisi nonimehua, et pystyisi käyttämään noin ongelmitta tuollaista määrää vahvoja lääkkeitä, kortisoonit mukaan lukien. Totta, jos jätän nonin ottamatta, mahakivut ovat valtaisat, kuten tänä aamuna, kun lähdin sytostaattiin, silloin ei voi ottaa nonia. Niin lääkkeiden oton jälkeen se mahan polttaminen ja tuska oli hirmusta. Kuitenkin kortisoonit on pakko ottaa sytostaattiin kuuluvuna hoitoina. Mitkään happosalpaajat ei auta. Mutta noni auttaa minulla, kun sen ottaa ennen lääkkeitä säännöllisesti.

5. Zingarella Vierailija

Luettuani tästä viestiketjusta ensimmäisen sivun ja vilkaistuani viimeistä (joka näyttää olevan jo pakkopaito-kamaa) tiedän ainakin mitä en ikinä tule suuhuni pistämään: noni-mehua; näyttää vaikuttavan lyhyen ajan sisällä dramaattisesti älytasoon ja ajatuksen kirkkauteen supistavasti.

6. Suosittelen Vierailija

Suosittelen nonia pahaan sisuusi. Se voi antaa Sinulle paremman mielen, ei tarvitsisi kiukutella ja haukkua toisia. Tietty, ongelmanahan on, että moni haulaakin kieriskellä pahassa olossa. Äksystä mielestä luopuminenkin on luopumista, josta haluaa pitää kynsin ja hampain kiinni. Mutta hyvä mieli, se on tavoittelemisen arvoinen asia.

7. Urpo Vierailija

Jos noni on niin tehoisaa kun myyjät väittävät, eikö yhteiskunnalle tulisi halvemmaksi antaa kela-korvaus nonista tai peräti jaksa sitä
    ilmaiseksi? Ajatella kuinka kansantaloutemme varat säästyisivät kun enää ei tarvitsisi kenenkään käyttää kolesteroli- , verenpaine- , sydän- tai diabeteslääkkeitä masennuspillereistä puhumattakaan.

Nyt myyjät kipinkapin kelaan neuvottelemaan! Ajatella kun saisi kelan toimipisteitä alalinjalle!

8. äly hoi Vierailija

Kyse ei ole vedestä vaan nonista. Veden juonti ei esim. ruokamyrkytyksessä tai vatsatauti-infektiossa auta mitään, mutta noni auttaa.

9. jurpo Vierailija

No niin, tulihan se sieltä, Kela Kela ja kela. Et siis voi syödä ja juoda ilman KELAA, sen mukaan, ettei verenpaineesi kohoa, ettei kolesterolisi nousisi ? Tarkistappas nuo asenteesi? Diabetes, kakkostyypin diapetekseen ei Kelaakaan tarvita, muuta kuin vain tahdon voimaa. Suurin osa kakkostyypin diabeteksestä hoituu tahdon voimalla, ei siihenkään Kelaa tarvita. Ruokavalio remonttiin.

Moneen sydänvaivaan helpottaa Kalkki-Magnesiumvalmiste, rauhoittuu sydänrytmi.
    No niille, jotka haluavat oikaista suoraan, ei tehdä muutoksia elämässään, noni on yksi hyvä vaihtoehto.

10. oi joi Vierailija

Juu, kyllä lukijan älytaso on aika alhainen, jos ei osaa erotella ilkeämielisiä viestejä ja hakea oikeaa tietoa. Tietoa on saatavissa pilvin pimein.

11. vierailija Vierailija

terve mulla on vaivoihini lääkärin määräämät lääkkeet,vertaistuki ja omatoimiset asiat ja hyvin menee

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri