Ihmetellä pitää miksei persuille kelpaa vihreän siirtymän tuoma vaurastuminen - persut kahlehtii itsensä fossiilisiin ja ydinvoimaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tonnin velka olisi pakko ottaa moottorin hajottua totaalisesti jos edelleen jatkaisin työelämässä mutta 5000-10000 euroa uuden akkupaketin asentamiseksi olisi mahdottomuus ja joutuisin irtisanoutumaan.
Polttiksen moottorin pystyisivät sukulaismieheni vaihtamaan autotallissaan, mutta sähköuto jouduttaisiin hinaamaan jonnekin hevonkuuseen akkujen vaihtamista varten.
Okei. Eli koska sä et osaa laskea oot auto-asioissa vähän avuton, niin koko Suomen tulis jäädä fossiiliselle kaudelle. Saadaanko me sitten vaihtaa sähköön, kun sun ajokortti vanhenee?

Okei. Eli koska sä et osaa laskea oot auto-asioissa vähän avuton, niin koko Suomen tulis jäädä fossiiliselle kaudelle. Saadaanko me sitten vaihtaa sähköön, kun sun ajokortti vanhenee?
Vaihda pois vaan ja käy kertomassa samalla kuinka hekin saisivat ostettua sähköautot.

Juuh, pakotat.

Ei oo lankapuhelinta, mut on lankapuhelimesta saadut Elisan osakkeet.

Eka känny tuli ostettua 1994, eikä kukaan pakottanut sitä ostamaan.
Ai miten mä pakotan sua nyt yhtään mihinkään?

Jouduit vaihtaa lankapuhelimen pois, koska linjat revittiin ylös, se ei ollut pakottamista, mut nyt tää on?
Kuulostaa enemmän ideologiasta, kuin järkeen perustuvalta tää sun homma.

Ni kerro mulle, miks en saa ajaa sähköautoani tuulivoimalla?
Niinpä niin. Aja vaikka pierujen avulla, ei se minua haittaa.
Kerropa sinä vuorostasi kuinka saisimme maamme autokannan sähköistettyä kuten hallintomme vaatii.
Muutama speksi kertomuksesi tueksi.
Autokantamme keski-ikä 13 vuotta ja hinta alle 5000 euroa, mikä kertoo maamme kansalaisten varallisuuden tasosta.

Kerropa sinä vuorostasi kuinka saisimme maamme autokannan sähköistettyä kuten hallintomme vaatii.
Autokantamme keski-ikä 13 vuotta ja hinta alle 5000 euroa, mikä kertoo maamme kansalaisten varallisuuden tasosta.
No kyllähän se persuja haittaa selvästi, kun ei uusiutuva energia kiinnosta. Et teidän fossiiliaikakautta pitää rahoittaa, mut uusi tekniikka haudataan.
Miks mun pitäis sulle nyt yhtään mitään, kun et selvästikään välitä muista? Poks ihan psykopaatti?

Oikeestaan tosi kiva, et vaikka teitä haittaa mun syöminen, pukeutuminen, sukupuoli ja seksielämä, niin pierut ei kuitenkaan:D

Yhteistyössä