V
"vierailija"
Vieras
Olen raskaana ja tarkoitus oli alunperin mennä lapsen syntymän jälkeen naimisiin. Olen ollut avioliitossa aiemmin joten emme halua suuria hääjuhlia. Käytän yhä edelleen edellisen mieheni sukunimeä ja nyt hoksasin että jos sattuu että lapsi menehtyy juuri ennen syntymäänsä hänet haudataan ex-mieheni nimellä. Samoin käy sairaalassa; lapsi "tunnistetaan" ex-mieheni sukunimellä. Syyt edelliseen avioeroon ovat hyvin painavat joten kevytkenkäisyydestä minua ei voi syyttää. Edellisestä liitosta on huollettavanani tytär, alle kouluikäinen. Hänen takiaan asioiden yksinkertaistamiseksi en ottanut tyttönimeäni käyttöön eron jälkeen. Haluan että meidät vihitään ennen lapsen syntymää jotta lapsellani tulee olemaan oikean, kunnollisen isänsä nimi. Syitä raskaana ollessa naimisiinmenoon voi olla monia, me haluamme oikean perheen ja olisimme menneet muutenkin naimisiin. Joten jos arvostelijat ette oikeasti osaa ajatella lyhyttä nenänvarttanne pitemmälle asioita jotka eivät välttämättä teille edes kuulu, niin katsokaa peiliin ja useamman kerran. Maailma ei ole niin mustavalkoinen kuin kuvittelette.