V
vierailija
Vieras
En mä provoo. Toki saatat provoutua. Mutta teknisesti ottaen Suomessa on käytössä Suomen ja Ruotsin kielen opit - kieliopit. Myös muita kieliä opetetaan.Älä viitsi provota.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mä provoo. Toki saatat provoutua. Mutta teknisesti ottaen Suomessa on käytössä Suomen ja Ruotsin kielen opit - kieliopit. Myös muita kieliä opetetaan.Älä viitsi provota.
Valta tiellä on onnettomuus .
Lisää näitä!![]()
Maa isolla, kieli pienellä. Nämä opetettiin jo ala-asteella.Kyl mun mielestä Suomessa on Suomen kielioppi.. Ruotsissa Ruotsin.
Mitä mieltä muut on?
No jos lause olisi kieliopillisesti oikein kirjoitettu, niin eik se silti olisi asiasisällöllisesti tosi?Maa isolla, kieli pienellä. Nämä opetettiin jo ala-asteella.
No jos lause olisi kieliopillisesti oikein kirjoitettu, niin eik se silti olisi asiasisällöllisesti tosi?
Mummojen puujalka vitsit pitää teilata ja kieltää!Ikuiset Sairaseläkeläiset ry tuas paranteloo mualimoo. Mammojen puujalkavitsit naurattoo: ei ketään.
Mun mielestä on kuitekin eri juttu kirjoitella "maallikkona" kuin olla alan, johon koulutetaan, työntekijä.
Vähän sama kuin jos putkimies asentaisi liitokset vitulleen.
Kirjoittamaan oppii vain kirjoittamalla. Jos koko ajan kriitikko hengittää niskaan, kirjoittaminen tyrehtyy.Kyllä. Juuri niin. Ammattilaisen pitää osata. Siitä ei voi tinkiä.