Hae Anna.fi-sivustolta

Ihmiset: täyttä sontaa

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Mr. Misantrooppi, 17.07.2019.

1. Mr. Misantrooppi Vierailija

Pohjimmiltani mä vihaan kaikkia ihmisiä, itseänikin. Me kaikki ollaan täyttä sontaa. Ihmiset on keksiny uskonnot, ideologiat, ihmiset on alottanu sodat ja saastuttanu luontoo. Jos täällä planeetalla eläis vaan eläimii, mitään tollasta ei ois tapahtunu.

Joka päivä me aatellaan pahaa ties kuinka monesta. Joka päivä meillä on likasii ja ilkeitä ajatuksia toisista ja tehdään pahoja tekoja. Me loukataan ja satutetaan muita.

"Mä oon oikeammassa kuin nuo muut" tai jopa "Mä oon oikeessa ja noi väärässä!". Antiikissa idiooteiksi sanottiin tyyppejä jotka vähät välitti politiikasta. Voitte kutsua mua idiootiksi tai muilla kauniilla nimityksillä, mutta mä en välitä esim politiikasta koska se on täyttä soopaa. Viekää yhteiskuntaa mihin päin tahansa, ihmiskunta ja yhteiskunta on tuhoon tuomittu. Rappio on jo alkanut.

Ei muuta kuin lisää vapauksia ja hulluja ideoita toteuttamaan! Neuvotelkaa maailman johtajat miten lystäätte, mutta kaaos koittaa!!! Hahhahhaa!! Sille ei kukaan voi yhtikäs mitään, niin on selvästikin määrätty!!

Minä itsekin olen likainen ihminen, täyttä sontaa. Minusta ei tule koskaan mitään erikoista. Vihaan itseäni vähemmän kuin muita ja itsensä kanssahan on vain tultava toimeen. Joka päivä satutan muita ja tarvittavat ohjakset saadessani muuttuisin hirvittäväksi tyranniksi ja ideologiaansa tuputtavaksi kusipääksi kuten kuka tahansa ihminen, leikki tämä sitten kuinka valaistunutta, nöyrää tai viisasta tahansa!!

Kaiken huippu on, kun ihmiset haukkuvat toisiaan eläimiksi! Minä ottaisin sen kohteliaisuutena. Ihan oikeasti. Eläimiä rakastan ja minulla on lemmikki. Eläimillä ei ole tätä jotakin asiaa joka ihmisillä on sisällään ja ajaa ne itsekkäisiin ja pahoihin tekoihin. Sanokaa mitä sanotte, mutta mun mielestä eläimet on paljon ihmisiä viisaampia.

Noh, eipä tässä mitään. Syödään, juodaan ja nukutaan. Kuunnellaan musiikkia, luetaan kirjoja, pelataan pelejä ja katsotaan ohjelmia. Nautin elämästä vielä kun voi. Eletään ihan tavallista elämää. Maailmanloppu kolkuttaa ovella mutta en anna sen haitata.

2. vierailija Vierailija

3. vierailija Vierailija

Kirjoitat vähän mutta asiaa. Hyvä.

4. vierailija Vierailija

Väärä palsta.
    Hakeudu tänne, sekä tänne.
    Noista paikoista löydät samaa mieltä kanssasi olevia misantrooppeja.

Kiitos.

5. Mr. Misantrooppi Vierailija

En tarvitse apua, toin esille oman näkemykseni asioista.

6. Mr. Misantrooppi Vierailija

Noinko pahasti näkemykseni sinua järkytti, että olet valmis passittamaan minut klinikalle... Kertoisitko vielä ystävällisesti, miten Star Wars liittyy tähän kaikkeen?

7. vierailija Vierailija

Olen huomannut sellaisen kumman jutun että jos jonkun jutut ei miellytä niin vedetään jedikortti esiin ja käsketään hänen painua yhden setämiehen ja parin tenavan pyörittämälle palstalle.

8. vierailija Vierailija

Jokin sisäinen vääristymä estää ihmistä näkemästä toisten hyviä ominaisuuksia. Mikä se voisi olla ja miten tilanteen voisi korjata?

9. vierailija Vierailija

Vaatii aika helvetin paljon enemmän että tuollaisesta puolipoliittisesta palopuheesta järkyttyy kukaan ja sinusta se tekee helvetin tyhmän ihmisen että lähdet heti ensimmäiseksi olettamaan että kirjoituksesi kirvoittama vastaus oli järkytyksestä pohjautuvaa. Tämä on kuitenkin internet ja tällaisella palstalla liikkuu kaikenlaista persoonaa, joten sinun kaltaisesti pirkkapurkka-muka-misantrooppi oli taas vain ajan kysymys. Et tarjonnut yhtään mitään uutta sisältöä tänne. Hölinäsi ja näkemyksesi hukkuu vain tämän palstan harmaaseen massaan ja olet unohdettu viikon sisällä.

Katsoin vain miten reagoit pariin randomin paikan heittoon, ihan vain huvikseni, ensisijaisesti tarjoten Klinikkaa perustuen muiden vastauksiin, koska olen vain tällainen sinun muka vihaamasi ihmissaasta. Menit vipuun ihan huolella jo katsomalla mitä linkkien takaa löytyy, mikä todentaa että luotat tällaisen ihmissaastan antamaan tietoon, mikä pitäisi misantroopille olla täysin mahdoton konsepti.

Et vakuuta minua mistään näkökulmasta katsottuna, koska todellinen misantrooppi ei edes vuotaisi näkemystään tuolla tavalla ulos, vaikka kuinka vihaisi kaltaisiaan ja itseään siitä mitä nyt sattuu olemaan. Sen pitäisi olla täysin mahdotonta, sillä vihasi pitäisi luoda loputtoman kehän jossa vihasi meitä ja itseäsi kohtaan pitäisi olla niin itseään ruokkivaa ja suunnatonta että sen pitäisi estää sinua kommunikoimasta vihasi kohteen kanssa käytännössä täysin ja olla vain ajan kysymys koska päätät päiväsi yrittäen viedä mahdollisimman monta meitä sontaisia paskiaisia mukanasi, ikään kuin mikään muuttuisi minnekään sitä kautta.

Jo se että pyydät toista sontaista ihmissaastaa kertomaan sinulle yhtään mistään yhtään mitään ja vielä "ystävällisesti" lisällä on jo aika selvä merkki siitä ettet ole sitä mitä väität tai sitten sinulla on useampia persoonia kirjoittamassa, jolloin et ole misantrooppi vaan ihan tuikitavallinen skitsofreenikko, mikä nyt sekään ei ole täällä päin mikään kulmakarvoja nostattava uutuus.

Yritä ensi kerralla paremmin. Tai oikeastaan älä. Korttisi on jo pelattu ja katsottu täällä ja paskoilla korteilla pelasitkin. Voit nyt hyvillä mielin mennä paskomaan vaikka Suomi24:n palstat "misantropiallasi".

Mutta kiva kuitenkin kun kävit kokeilemassa.

10. KakeKakkonen Vierailija

No tuohon nyt ei usko erkkikään. Aika lailla jaksoit kuitenkin aikaa ja energiaa käyttää länkyttämiseesi.

Kirjoittaisit edes sillä "omalla" nikilläsi vai pelkäätkö, että saat taas köniisi?

11. vierailija Vierailija

Höpö höpö, täyttä paskaa. Et tiedä misantropiasta mitään. Kirjoituksissasi ei ole mitäåän suunniteltua. Ne perustuvat vain sisälläsi vellovaan kestovihaan ja luultuun ylemmyyteesi jota purat täällä muihin ihmisiin.

12. Mr. Misantrooppi Vierailija

Rakas ystäväni, sinulla tuntuu olevan aika yksipuolinen käsitys misantropiasta. Ehkä luulet että olen joku itseään viiltelevä saatananpalvoja joka asuu pimeässä reiässä ja suunnittelee joukkomurhaa. Se ei pidä paikkansa alkuunkaan.

Kiitos sinun, taidankin jäädä tänne palstalle. Jos ei muuten niin ihan sinun kiusaksesi. Mikä ihmeen Anna-palstan valvoja sinä luulet olevasi? Taidat olla itsestään liikoja luuleva henkilö. Tiedätkö, ylimielisyys ja siitäkin johtuva typerä käyttäytyminen kanssaihmisiä kohtaan on yksi asia jota vihaan.

Lopeta haukkumiseni ja salaliittoteorioiden kehittely. Lopeta saman tien myös noiden ihme "ansojen" virittely ja keskustelujen tukahduttaminen.

Jos jatkat haukkumistani ja mustamaalaustani tulen jatkossa ignooraamaan sinut koska mitään kunnon keskustelua et osaa käydä vaan vain haukkua ja mustamaalata. Olen törmännyt kaltaisiisi ennemminkin joten osaan erottaa tilanteen
    jo varhain.

Minun puolestani voit jatkossakin tuhlata aikaasi kirjoittamalla pitkiä litanioitasi joutavia haukkumisiasi ja salaliittoteorioiden kehittelyä joihin en tule reagoimaan millään lailla. Eikä pitäisi kenekään muunkaan.

13. vierailija Vierailija

Tiedän että misantropia ei ole mikään yksiselitteinen asia. Se kuten niin moni muukin inhimillinen asia tulee aika monessa muodossa ja tasossa mutta kun sinä nyt vain et aloituksesi pohjalta istu misantroopin olemukseen mitenkään.

Jos haluat tänne jäädä niin ole hyvä. Haluan vain sinun edes välttävästi ymmärtävän sen että sillä on esimerkiksi minuun niin mitätön vaikutus että "misantropiasi" kailottaminen muuttuu nopeasti vain ajanhukaksi. "Kiusasi" tulee vaikuttamaan lähinnä vain palstan vakioväkeen joka kyllä sitten aikanaan niitä oikeita palstan valvojia muistuttaa että tarttis tehrä jotain. Ehkä sinussa voisi rahtusen verran ollakin ihan sitä aitoa misantropiaa kun sanot vihaavasi itseäsi ihmisyydestäsi ja vihaat ylimielisyyttä, koska itse juuri siten myös käyttäydyt, mutta toisaalta toisessa vaakakupissa on se painava fakta että sinä vain olet yksi internetin keskustelupalstalla liikkuvista vierailijaprofiileista, kuten minä. Kummallakaan meistä ei ole yhtään sen enempää merkityksellistä sanottavaa tai kerrottavaa täällä loppujen lopuksi. Tyhjänpäiväistä länkytystä ja ajanhukkaa molemmin puolin siis, mikä näillä palstoilla on ominaista, valitettavasti.

Haluaisin sanoa olevani pahoillani sanavalinnoistani kohtaasi mutta varaan oikeuden tässä kohtaa olla tekemättä niin sillä sinä saatat "misantrooppina" katsoa sen olevan puolestaan jonkinlainen osoitus ihmisen heikkoudesta jota luultavasti aloituksesti mukaisesti käyttäisit heti ylimielisen kusipään tavoin, eli ruokkisit ensisijaisesti omaa ylemmyydentunnettasi, jota "misantropiallasi" oikeutat. Sinun ulosantsi on niin tavattoman teennäistä, etten saa sinusta misantrooppia edes vitsinä. Trollin sinusta saan kyllä ilman mitään vaikeutta. Jos olisit misantrooppi ja "minun kaltaisiini" törmännyt aiemmin ja "erottanut tilanteen jo varhain kuten väität", olisit ignooraannut minut vain yhtenä todisteena ihmisen läpipaskasta luonteesta ja homma olisi ollut siinä. Päätit kuitenkin toisin jostain syystä.

En ymmärrä sinua: Miten väität minun tukahduttavan keskustelua, kun sellaista ei edes ole ollut. Et sinä mitään keskustelua misantropiasta edes aloittanut vaan aloituksesi oli lähinnä tahtonsa läpi saamattoman teinin tasajalkahyppimän säestämää angstista kitinää josta vain radikaali goottimeikkaus, emo-hiustyyli, Linkin Parkin luukuttaminen, ovien paiskominen ja vihaitkuinen anoreksiayrjöily vessassa puuttuivat. Siitä nostan sinulle hattua että edes yritit mutta tee parempi aloitus ensi kerralla jos haluat oikeasti keskustella misantropiasta ja mitä se oikeasti tarkoittaa, jookos?

Toivon sinulle vain kaikkea kivaa elämääsi vaikka kuinka läpeensä paskana sitä, kanssaihmisiäsi ja itseäsi luulet pitäväsi. Ehkä joku päivä vielä aivoissasi tapahtuu sellainen psykokemiallisen tasapainon korjausliike joka havahduttaa sinut näkemään että jotkut oikeasti sentään välittävät sinusta. Voit aloittaa itsekin korjausliikkeen tekemisen lähtemällä vaikka siitä liikkeelle että joku niin pohjattoman syvästi inhoamasi ja vihaamasi ihminen on antanut sinulle selvän luottamuslauseen luovuttamalla vastuullesi lemmikin. Tosin jos angstista aloitustasi käytetään minkäänlaisena mielenvirtasi kaikukoppana, sekin teko varmaan oli sinulle pohjimmiltasi vihaamasi ihmiskunnan "pahaa, likaista, ilkeää ajatusta" täynnä ja lemmikin luovuttaminen sinulle oli varmastikin sitä kautta loukkaamista ja satuttamista" ja oli varmaan vielä siihen päälle vielä "itsekäs ja paha teko".

Ja ihan näin kahden lemmikin omistajana... toivon todellakin että pidät lemmikistäsi aivan saatanan hyvää huolta ja pidät sitä tärkeimpänä asiana maailmassa, mitä sinulla on, sillä muussa tapauksessa sekä toivon, että suosittelen sinun oppivan ennätysnopeasti oman kielesi nielaisemisen jalon taidon.

14. Raaka Vierailija

Ja silti jälleen kirjoitit nälkävuoden pituisen lätinän siitä, kuinka sinua ei kiinnosta
    :D:D:D

15. vierailija Vierailija

Olen lähes varma, että kyseessä on Sivusta Seuraaja eli "vierailija (SS)". Tyyppi sai köniin winkiltä ja minkäs teet kun trollilauma alkaa kirjoitella samalla nimimerkillä. Ei sillä että trollien uloasanti olisi ollut läheskään samaa tasoa mutta ketjujen täyttyessä kymmenittäin aivottomia pissakakkajuttuja samalla nimimerkillä alkoi SS:n hermoja repiä. Tyyppi huomasi yleisen ilmapiirin kiristyneen äärimmilleen häntä vastaan joten hän mitä ilmeisemmin valehteli jättävänsä palstan kokonaan vaikka todellisuudessa vain vaihtoi nikkinsä pelkäksi vierailijaksi ja katosi tähän harmaaseen massaan jota minäkin olen osa.

16. vierailija Vierailija

Sellaiset ihmiset onnistuvat teksteillään herättämään vahvan verenhimon.

17. vierailija Vierailija

Hän juuri, huomasin tuon jo ekasta viestistä. Tyyliään ei voi salata.

18. vierailija Vierailija

Tässä tapauksessa pätee myös kirjoitusaikataulu, maailmankuva, elämäntilanne...

19. tossaja Vierailija

Arvostaisin suuresti jos tuo vierailija myöntäisi olevansa Sivusta Seuraaja tai oikeastaan olisi myöntänyt jo aikoja sitten toisissa ketjuissa, eikä keksisi nälkävuoden pituisia jorinoita siitä miten mukamas ei ole ja miten me muka olemme väärässä jne.

20. vierailija Vierailija

ei ole väliä ilmoittautuuko tänne millä nikillä on ennen kirjoittanut.

21. vierailija Vierailija

Kyllä tässä tapauksessa on. Sivusta Seuraaja ilmoitti aikoinaan jättävänsä palstan lopullisesti ja että hän ei syö sanaansa. Jos nyt käy ilmi että tyyppi todella on Sivusta Seuraaja - mikä on erittäin todennäköistä - voidaan sanoa että Sivusta Seuraaja oli samanlainen sanansyöjä kuin hänen niin vihaamansa Kars Skywalker. Sivusta Seuraajan lupaukset olisivat näin yhtä tyhjän kanssa kun hän paljastusi raukkamaiseksi valehtelijaksi jolla ei riittänyt tahdonvoimaa pysyä pois naistenlehden pienen keskustelupalstan pienen aihealueen pienestä osiosta.

22. vierailija Vierailija

Saamme mitä ilmeisemmin odottaa SS:n vastausta maanantaihin. Hänhän ei kirjoita viikonloppuisin.

23. Todellakim Vierailija

24. vierailija Vierailija

Minä en odota ja toivon ettei mitään vastinetta tulekaan. Aloittajalla on oikeus ajatuksiinsa ja niiden ilmaisemiseen ilman SS:n vaahtoamista.
    Olisin halunnut osallistua keskusteluun aiheesta koska se herätti ajatuksia mutta en nyt uskalla koska saisin kai itsekin sontaaniskaan enkä sitä nyt jaksaisi/haluaisi.

25. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 846
    Aloittaja sanoi että jos olisi eläimiä vain niin ei olisi tapahtunu mitään mitä mainitsi. Mutta jos joku eläin olisi sitten ottanut ihmisen paikan, eikös sitä oo sanottu jotta dinoista ois voinu kehittyä ihmisen tyyppinen jos dinot ei olisi kadonneet?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri