Ihmisten ajatuksista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hallatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hallatar

Aktiivinen jäsen
27.10.2005
2 242
0
36
Mä oon monesti miettinyt, että mitähän ihmisten päässä oikeen liikkuu, kun ne tekee vaikka tälle palstalle jotain aivan järjettömiä aloituksia? Että minkälaista mahtaa olla semmoisen ihmisen elämä, joka viitsii muita ihmisiä ärsyttääkseen kirjoitella noita juttuja?

En tarkoita, etteikö kaikenlaisia aloituksia sais laittaa, jo vain mun puolesta!
Mutta siis mä haluaisin tietää, että mitä se ihminen AJATTELEE kun se istuu siinä koneensa ääressä ja naputtaa jotain sellaista aloitusta jonka tietää ärsyttävän/loukkaavan muita. Onko se huomionhakua ja provosointia? Vai onko joistaki ihmisistä vaan yksinkertaisesti kiva ärsyttää muita? Mulle tulee sellainen olo, että ne varmaan tökkii muurahaispesääkin kepillä saadakseen jotain vipinää aikaan.

Ehkä se oma elämä on niin tylsää että pitää täällä netissä pistää hihat heilumaan. Tai sitten tällä tavoin puretaan omaa turhautumista ja agressioita.

Se on jännä kuinka ihmiset voivat olla erilaisia netissä kirjoitellessaan kuin oikeassa elämässä, ainakin luulen, että moni on erilainen. Miksi ei sitten ihan IRL uskalla olla oma itsensä mielipiteidensä kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Ehkä sellainen nauttii siitä, kun saa aikaan paljon vihaisia ja loukkaavia viestejä :(

Niin minäki luulen. Ja siitä seuraa jatkopohdinta: minkälainen ihminen voi siitä nauttia? Onko ne irl samanlaisia? Kiusaavat tahallaan muita...

Yhteistyössä