Ihmisten kanssa olo pelottaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syrjäytyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syrjäytyvä

Vieras
Voi perse tätä elämää! Jonku aikaa olin "kuivilla" mutta nyt se taas alkaa! :( En osaa olla enää ihmisten seurassa ollenkaan! Tuntuu etten osaa puhua tai kävellä, liikkua ylipäätään, juoda kahvia katsoa silmiin. Meen ihan kamalaan paniikkiin ja oikeesti tulee vaan olo että mun on päästävä pois!!!! :,( Mulla on ollu opamox 15mg mutta nyt nekin on loppu. Ja tuntuu ettei niin kovin hyvin tehonnu... Onko jotain löääkettä joka oikeesti auttaa ja miten saan tämän muutenki loppumaan??? Mutta outoa että välillä voin olla suht normaalisti ja sitten taas yhtä-äkkiä kaikki alkaa. Masentaa :(

hyvät naiset hoitoon. Neuvolassa tai muussa hoitokontaktissa vaan kerrotte noista tunnelmista, ja vaaditte päästä lääkärille! Noi on oireita mielenterveyden häiriöstä, mutta on hoidettavissa. Jos Opamax ei auta, pyydä toinen lääke!

Hei rakkaat naiset, tiän ton olon. Mulle alkoi tulla n 5 v sitten ahdistus ja paniikkioloja ja siitä n. vuosi kun masennuin vakavasti. Menin omalääkärille,jolta sain cipralex 10 mg ja ite hakeuduin yksityiseen terapiaan. Siellä kävin vuoden kerran vkossa ja pikkuhiljaa harvemmin. Nyt voin sanoa että parannuin, lääke ja terapia yhdessä olivat parasta hoitoa, mutta jos pitäisi valita vain toinen, niin sitten terapia. Sain itkettyä ja puhuttua auki möykkyjä ja solmuja joita en edes tienny mun mielessä olevan. Hae apua, se ei ole häpeä ja tiedätkö meitä on tosi paljon, et tosiaan ole ainut, etkä tulossa hulluksi.

Yhteistyössä