Ihmisten kiittämättömyys ja tökerö käytös :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
Poikani soitti luistelukentältä eilen hädissään että joku poika oli huitaissut vahingossa toista poikaa pelissä mailalla huuleen ja tuli iso haava ja paljon verta. Me asutaan kentän reunalla ja otin ensiapupakin mukaan ja riensin kentälle.
8-9v poika oli tosiaankin saanut haavan huulen yläpuolelle .Puhelinta pojalla ei ollut mukana joten numerotiedustelusta sain äidin numeron , soitin ja selitin tilanteen. Hän tuli muutamassa minuutissa paikalle ja lähtiessään tokaisi mulle että hän vaatii kyllä korvauksia tästä , perästä kuuluu.....
Tässä sitten odottelen soittoa .... ja laskua

Voiskohan olla ihan yksinkertaisesti niin, että tuo lapsen äiti kuvitteli, että sinun lapsesi maila osui hänen lapseensa? Muuta selitystä en tuolle keksi. Ehkä oli vaan kovin säikähtänyt tilanteesta, niin se kumpusi esiin noin. Tai sitten oli vaan tosissaan tökerö ihminen!

Ehkä nainen oli niin säikähdyksissään, että ei ihan tajunnut tilannetta ja luuli että sinun poikasi on lyönyt mailalla. Nykyäänhän ei ulkopuoliset aina viitsi ja vaivaudu puuttumaan sekä auttamaan elleivät itse ole jotenkin asianosaisia. Ehkä siksikin ajatteli että olit tullut apuun koska SINUN lapsesi on aiheuttanut toiselle haavan. Tai sitten vaan sanoi yleisesti että perästä kuuluu, ei niinkään sinulle henkilökohtaisesti....?

Siis tilanne selitettiin hänelle kyllä ja rautalangasta oma poikansakin väänsi mitä oli tapahtunut; täys vahinko pelissä ... mutta voi olla että äiti oli niin säikähtanyt ettei tajunnut tilannetta. Verta oli tullut paljon, huulesta ja suustahan tulee paljon verta pienestäkin haavasta.
Luulen että soittoa ei tule ....

Yhteistyössä