V
vierailija
Vieras
Moikka oon 14 v tyttö. Ongelmana on se että omat vanhemmat esim. Vähättelee mun terveyteen liittyviä asioita. Sairastan siis lievää skolioosia ja paniikki+ahdistuneisuus häiriöitä ja uskon myös että olen masentunut.Oon kärsinyt myös puol toista vuotta kovista kivuista joihin ei lääkkeetkään enää auta. Sairaalassa ravannut yms. Oon siis siinä kunnossa jo että julkisilla paikoilla edes koulussa tai kaupassa pysty käymään. Kivut on pahoja ja kramppeja myös että olen liikunta kyvytön...Mutta kyse on siitä oma perhe vähättelee ongelmiani. "ei se nyt niin paha oo" "höpö höpö" meet vaa nyt sinne kauppaan|kouluun..."ei sul nyt mitään oo"... En kestä näitä kommentteja enää. Olen myös käynyt keskustelemassa näistä. Äiti sentään on ainut joka on alkanut toimimaan ja saan ehkä lyhennetyt koulupäivät, tietyt lääkkeet yms. Mutta miten pitäs reagoida näihin kommentteihin oon puhunu siitä mut vähättely vaan jatkuu. Nää on vaa 1 kolmas osa ongelmista. Mut tulin puhuu vaa näistä. Tarviin nyt vertais tukee enkä ilkeitä kommentteja. Ja jos jollakin on omaa kokemusta!