Ikäero asiaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dirella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Dirella

Vieras
Onko ketään paikalla joilla olisi miehen kanssa yli 10v ikäeroa?Miten se elämä sujuu vai sujuuko?Ja vaivaako teitä se ikäero mitenkään?Itse olen nyt tavannut miehen joka on minua 13v vanhempi ja hassua tässä on se että on vain 7v nuorempi kun oma isäni ja se minua jotenkin häiritsee kun miettii.Miehellä on 4 lasta jo aikaisemmasta liitosta ja ei halua lapsia enään kun taas minulla niitä ei vielä ole kun yksi ja haluan lisää.Sitä miettii että uskaltaako alkaa mihinkään vakavempaan jos tästä ei mitään tulisikaan sitten ja jos tosiaan toinen ei lapsia enään halua.

Mun parhaalla kaverilla on miehensä kanssa 16 vuotta ikäeroa ja ihan hyvin niillä menee...minulla ja tällä miehellä on ikäeroa 20 vuotta ja en osaisi kuvitella miehenäni:)

On tuntenut mun isän nuoruudessaan ja vaihtanut tälle vaimolleen vaippoja kun oli vauva.

Välillä kaverini puheista saa vähän sellaista fiilistä että ei ole ihan varma oliko järkevä päätös,mutta mieellä on alkon kanssa hiukksen ongelmaa ,että en tiedä johtuuko siitä vai iästä.

Aina me pilkataan sen iästä:)Täytti just 47v ja mun kaveri on 31v

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
No juu, mää tässä vähän kanssa vähän tutustuin paremmin vahingoissa mua yli 15 vuotta vanhempaan mieheen. Mua se mietityttää ainakin. Tuo ikäero siis.

Siinähän sitten mietitte... jos olisi varma, että kyseinen henkilö on sinulle oikea, ei moisilla päätään vaivaisi. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Äijä on vieläkin 15 vuotta minua vanhempi. Miksi haittaisi? Äijällä ja äidilläni on 7 vuotta ikäeroa.

Onko teillä yhteisiä lapsia?Tämä mun mies on nuorekas joten ei silleen olisi vanha niin kuin vaikka mun pappa.Eikä ikä ole niin tärkeä jos se muu pelaa.Sitä vain ei uskalla ryhtyä mihinkään kun miettii kaikkea ihan tulevaisuutta.

Minulla on kaveri joka on itse vasta 22v ja seurustelee 32v miehen kanssa ja he ovat olleet yhdessä 4v mutta vieläkään tyttö ei ole uskaltanut sanoa vanhemmille minkä ikäinen oikeasti mies on.Ja itse mietin että jos joku kysyisi minkäikäinen miehesi on niin viitsiikö sitä edes sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
No juu, mää tässä vähän kanssa vähän tutustuin paremmin vahingoissa mua yli 15 vuotta vanhempaan mieheen. Mua se mietityttää ainakin. Tuo ikäero siis.

Siinähän sitten mietitte... jos olisi varma, että kyseinen henkilö on sinulle oikea, ei moisilla päätään vaivaisi. =)

joo, no on siinä aika paljon muutaki. Esimerkiksi että ollaan tahoillamme naimisissa ja silleen. Että aika pieni este se ikäero lopuksi. Mutta eipä sillä, että asiaa tämän pidemmälle oltais viemässäkään. Ettän näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Dirella:
Onko teillä yhteisiä lapsia?Tämä mun mies on nuorekas joten ei silleen olisi vanha niin kuin vaikka mun pappa.Eikä ikä ole niin tärkeä jos se muu pelaa.Sitä vain ei uskalla ryhtyä mihinkään kun miettii kaikkea ihan tulevaisuutta.

Neljä yhteistä lasta on, nuorin 5-vuotias...

Ei kannata niin paljoa aina miettiä. Tärkeät asiat on päätettävä seitsemän henkäyksen aikana, sanotaan Samurain Tiessäkin ;)

Mulla on joka mies jonka kanssa olen seurustellut ollut ikäeroa vähintään 10 vuotta niin että mies on ollut se vanhempi,tottakai =) Paremmin kuin hyvin on mennyt,miehillä kun tunnetusti tulee henkinen kehitys jälkijunassa naisiin nähden niin suosittelen lämpimästi ap:lle että jos kerran olet tästä miehestä kiinnostunut aidosti niin älä anna ikäeron häiritä,SE ON PELKKÄÄ PLUSSAA ETTÄ MIES ON NAISTA VANHEMPI :wave: :wave: :wave: Ja ps.seksikin luistaa paaaaaaljon paremmin itseä vanhemman miehen kanssa kun löytyy mieheltä sitä kestävyyttäkin ;)

Meillä on 10, 5 vuotta ikäeroa
Ihan hyvä, kun mies on vanhempi, niin se on (olevinaan) rauhallisempi

Ei sitä käytännön huomaa muustakun siitä, kun mies puhuu asioista, mitä touhus jo 80-luvulla :D

15v meilläkin ikäeroa, minä 24v.. Yli 5v ollaan oltu kimpassa, yksi yhteinen lapsi. Hyvin menee mutta menkööt. Elämässä on niin paljon tärkeämpiäkin asioita kuin ikäero.

Yhteistyössä